Tröjor

GSX-R Micke skrev:
de hade blivit bättre me svart text i strecket tror ja!! ja tycker att vi ska få in texten där på nått sätt!!

håller jag med om... annars va den väl helt ok tycker jag... det blir ju bättre iallfall :)

Nu tar vi tag o dom hära jävla tröjorna!!

fixa klart loggan nån som kan så åker jag ner till nått jävla tryckeri och fixar detta. så återkommer jag med pris per st.

kommer nog att landa på runt 500 kr.

Grabbar... Det blir inget tryck. Det blir brodyr! :tummenupp

Har redan fixat allt, så när vi väl har bestämt oss är det bara att inhandla billiga tröjor och betala en spottstyver för tråd och lokalhyra. Inte i närheten av 500 spänn stycket, och dessutom med möjlighet till individuella motiv. Bra va? :D

McB skrev:
Grabbar... Det blir inget tryck. Det blir brodyr! :tummenupp

Har redan fixat allt, så när vi väl har bestämt oss är det bara att inhandla billiga tröjor och betala en spottstyver för tråd och lokalhyra. Inte i närheten av 500 spänn stycket, och dessutom med möjlighet till individuella motiv. Bra va? :D

Fan ska mormor behöva rycka in för att jag ska få en ADHD-tröja nu också :rofl

$noop skrev:
Fan ska mormor behöva rycka in för att jag ska få en ADHD-tröja nu också :rofl

hahah..

men det var väl i jkgp??... ja men vi tar TAG i det här nu!! annars kommer dom att komma i september! ;)

fixa en logga me tryck i sträcket så ska ja maila han på stema å se va dom ska ha för pris på de hela om vi lägger ett tryck... hur många ska vi trycka upp då?? 20-30 borde väl bli lagom??

Brodyr blir ju kungligt snyggt! Hade McB brodyrkontakten?? lika bra vi gör en satsning på att få detta fixat nu, levtiden är kanske mastig??

/Felix

Lyfter den här tråden igen.. om en vecka är jag med hoj och det skulle vara kul med tröjorna någon gång!

samma här.. alltihop faktiskt, får igång hojen till nästa helg så.. ADHD MC must LIVE!

hehe..

*/ ?>
Back