Tröjor

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Tycker att vi återupptar diskussionen här, för att få lite ordning på torpet.

Hur blir det med tröjorna? Vi borde väl lista ungefär hur många som ska ha osv. för att kunna få prisuppgifter och dylikt.

Ska vi köra på nedanstående logotype? Önskemål framkom om att ha "Attention..."-texten någonstans, men det blir inte snyggt att ha det tillsammans med loggan.

Chille och jag flummade lite om att ha "Attention..."-texten på ärmen, och kanske en liten logga eller bild på bröstet. Vad tycks om det?

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    21.6 KB · Visningar: 71
McB skrev:
Tycker att vi återupptar diskussionen här, för att få lite ordning på torpet.

Hur blir det med tröjorna? Vi borde väl lista ungefär hur många som ska ha osv. för att kunna få prisuppgifter och dylikt.

Ska vi köra på nedanstående logotype? Önskemål framkom om att ha "Attention..."-texten någonstans, men det blir inte snyggt att ha det tillsammans med loggan.

Chille och jag flummade lite om att ha "Attention..."-texten på ärmen, och kanske en liten logga eller bild på bröstet. Vad tycks om det?

Precis.. lite logga på bröstet. Attention texten på armen och Stor logga på ryggen... det röstar jag för.

svarta tröjor oockså.

Frågan är då: vad ska vara på bröstet? En liten ADHD-logga på vänster sida, eller något annat? En hoj? En unge med spasmer?

Kan man animera brodyr? :va

McB skrev:
Frågan är då: vad ska vara på bröstet? En liten ADHD-logga på vänster sida, eller något annat? En hoj? En unge med spasmer?

Kan man animera brodyr? :va

tyvärr så fattar jag fan inte vad du menar. idag kommer jag antagligen inte att fatta ett skit.

animera? :va

Ska ni brodera blir det inte billigt... då kan ett par av er komma upp så gör vi det på maskinerna i jkpg...

//jaG

Bifogat

• zebtröja.jpg
    zebtröja.jpg
    89.6 KB · Visningar: 87
men som sagt, ska ni brodera så blir det max 160*360 stort.... det är största bågen!

Hur många ska ni ha..?

PS. Då får man betala lite med. DS

//jaG

McB skrev:
You read my mind. ;)

Last edited:
Zeb_Macahan skrev:
men som sagt, ska ni brodera så blir det max 160*360 stort.... det är största bågen!

Hur många ska ni ha..?

PS. Då får man betala lite med. DS

//jaG

Givetvis betalar vi för oss. :hihi

Vet inte hur många tröjor det rör sig om, men ett tiotal kanske.

Chille skrev:
Precis.. lite logga på bröstet. Attention texten på armen och Stor logga på ryggen... det röstar jag för.

svarta tröjor oockså.

låter toppen det där..

brde väl nästan ha nicken på tröjan eller?

sven666 skrev:
låter toppen det där..

brde väl nästan ha nicken på tröjan eller?

Vi kan ju i alla fall undersöka vad det skulle kosta. Tror att man kan få ner priset rätt mycket om det bara är storlekar som skiljer, och inte trycket.

Jag är på!! McB, tar du hand om det ekonomiska? elr vem tar den biten, det bästa är ju förskottsbetalning så det inte blir något strul, om det är mycket bröte och grejer får man väl räkna in en femhundring?? elr liknande? loggan ser kanon ut!

Lista vilka som är intresserade, sen kan vi kolla vad priset kan bli.
Klart man vill ha en cool tröja!!! :D

ja funderade lite... kan du inte baka in attention texten på sträcket som går under ADHD me nån grymt lyssande färg så folk verkligen måste anstränga sig för å se va de står... ok eller??

GSX-R Micke skrev:
ja funderade lite... kan du inte baka in attention texten på sträcket som går under ADHD me nån grymt lyssande färg så folk verkligen måste anstränga sig för å se va de står... ok eller??

han har försökt det och det blev inget vidare. tyvärr.

*/ ?>
Back