Tröjan Kom Idag....

kajlyl skrev:
ingen som e sugen på o fotta sin tröjja?
Visst kan jag det.

Är det fler som har samma minifont på nicket som jag har?! Sedan så är mitt nick inte JOS utan JoS...

RoadRunners heter vi, Road har ett fyllt "a" samt att texten är upp och ner... :rolleyes: Det här med RoadRunners kan jag ta, men att nicket är i miniformat samt att det är fel är väldigt irriterande! :mad:

Edit: Det här är väl fel ställe att beklaga mig på, men jag blev så förbannad att jag var tvungen att skriva av mig!

Bifogat

• tröjjan1.jpg
    tröjjan1.jpg
    33.4 KB · Visningar: 77
JoS skrev:
Visst kan jag det.

Är det fler som har samma minifont på nicket som jag har?! Sedan så är mitt nick inte JOS utan JoS...

RoadRunners heter vi, Road har ett fyllt "a" samt att texten är upp och ner... :rolleyes: Det här med RoadRunners kan jag ta, men att nicket är i miniformat samt att det är fel är väldigt irriterande! :mad:

Edit: Det här är väl fel ställe att beklaga mig på, men jag blev så förbannad att jag var tvungen att skriva av mig!

Jag håller med fullständigt :mad:
Mitt Nick kommer endast synas av den jag skjutsar (grattis Elulalia, nu ser du vad jag heter om du skulle glömma det :rolleyes: ) Duktigt irriterande!
Och till motsats av dig JoS har jag väldigt svårt att köpa att RoadRunners är felstavat OCH upp och ner

För att vara lite positiv så måste jag säga att tröjjan passade perfekt och verkar vara av bra kvalitet, det ska du ha cred för Swedie :tummenupp

mmmmm.. jag VET!! :p .. nu iaf..

Visste angående alla dessa Nick att dem var för små, eller i minsta laget.

Uppsala RoadRunners är sär.. dem ska få hjälp. :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back