Tröja utanför stället?

• Thread starter Thread starter crw
  • Start date Start date

crw

långsam men vinglig
Gick med
13 Jul 2006
Hoj
Old Honda CBX
Hej på er glada hoj-åkare...

Förmodligen en dum fråga att ställa här på SH men jag och min Africa Twin försedde vän satt och diskuterade varför man har College tröja utaför skinnstället??:va
Hade inget bra svar till honom... Men här finns det säkert en hel drös som har "koll" på MC-modet.:)

Åker själv i Gore-Tex kläder förtillfället...

Ismannen skrev:
2438345 Skönt o slippa sitta och skrapa insekter hela kvällen efter en tur. :tummenupp

Ähh, skitsnack! Hur svårt och lång tid tar det å torka av stället med en disktrasa?
Det är väl för att folk vill vara tuffa! Ev för att det är kallt och man har korvskinnspassning på stället!

3plE skrev:
2438499 Ähh, skitsnack! Hur svårt och lång tid tar det å torka av stället med en disktrasa?
Det är väl för att folk vill vara tuffa! Ev för att det är kallt och man har korvskinnspassning på stället!

Kanske för att man har det fulaste stället i världshistorien, som ingen bilist kan ta på riktigt alvar. Bara min hypotes... :va

För att skinnställ är svinfult överallt annars än med knät i backen i Trösen?

Jag har tröja utanpå pga. att skinnstället jag använder (som följde med vid köpet av min första hoj) ser ut som stryk vid det här laget.:)

crw skrev:
2438337 Hej på er glada hoj-åkare...

Förmodligen en dum fråga att ställa här på SH men jag och min Africa Twin försedde vän satt och diskuterade varför man har College tröja utaför skinnstället??:va
Hade inget bra svar till honom... Men här finns det säkert en hel drös som har "koll" på MC-modet.:)

FÖR ATT KLÄDER VÄRMER, VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ?

Förstår fan aldrig varför folk ställer denna fråga. Sen har säkert folk tvåhundra alternativa anledningar till att ha tröjor ovanpå stället.

jP skrev:
2438665 FÖR ATT KLÄDER VÄRMER, VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ?

Förstår fan aldrig varför folk ställer denna fråga. Sen har säkert folk tvåhundra alternativa anledningar till att ha tröjor ovanpå stället.

Eyyy wise guy, varför slösa energi på att svara på en fråga som man aldrig förstår varför den ställs...?:va

Men tack för ditt svar iaf....:cdevil

crw skrev:
2438337 Hej på er glada hoj-åkare...

1. man slipper insekter på stället
2 det är snyggare
3. det värmer

1. man slipper insekter på stället
2 det är snyggare
3. det värmer
4. jag får fan inte in mer än en tunn underställtröja innanför mitt smarriga räjsställ (pga alla svällande muskler)

Ha ha...vem fan bryr sig egentligen men jag tycker det är skitfult med en töntig tröja utanpå skinnstället.:arsele

Hmm, varför inte prova med en uttöjd småskitig collagetröja utanpå vinterjackan, kavajen, regnjackan etc :yoparty

Alltid när man ska åka längre... Förtar nöjet med att pilota sin missil en hel del om man fryser...tycker jag iaf

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back