Tröj-tråden (K.H.R)

Det vore bra om alla som har beställt tröjor kunde komma på nästa fika, så löser vi betalningen där, 300:- per tröja.

Eventuellt höra av sig till mig om man vill/kan lämna pengarna tidigare.

0763-748410

Få in pengarna nu!!! Snart kommer de!

Fika på Torsdag. Vi sätter det som sista betalningsdag. Så ni som har beställt får dyka upp då, om inte så får ni höra av er till mig tidigare och dyka upp med pengarna då. Mitt nummer står högre upp i tråden:tummenupp

Jag har en fråga angående tröjorna o betalningen. Måste betalningen vara inne absolut idag? Har så satans lite pengar kvar denna månaden så jag undrar om man kan lämna pengarna (seanst!!!) nästa vecka ist?

Ev. om jag ger dig pengarna, Rasor, i samband med att jag lämnar provtröjorna hos dig?

Jag har en fråga angående tröjorna o betalningen. Måste betalningen vara inne absolut idag? Har så satans lite pengar kvar denna månaden så jag undrar om man kan lämna pengarna (seanst!!!) nästa vecka ist?

Ev. om jag ger dig pengarna, Rasor, i samband med att jag lämnar provtröjorna hos dig?

No money no fucking tröja! Men jag ger dig en femhundring för din hojj. Då får du både råd med tröja och Happy meal:krama

börjar trycka tröjorna imorgon!!!!
:fyllisar :tummenupp

Kan hämtas upp hemma hos mig i helgen. Kan även ta betlaning då!

Limez pm:a mig vilka som betalt!!!

För er som betalt till mig så finns var sin tröja att hämta hos mig mot överenskommelse :tummenupp Fifan, nu ska jag och Krillan ut på stan och vara coola i våra feta tröjor:yoparty :)

Bild :tummenupp

Bifogat

• gg.JPG
    gg.JPG
    93 KB · Visningar: 63
Det finns nu möjlighet att beställa tröjor hela tiden. dock är det bra om det blir minst fem vid varje tillfälle!!:tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!