Tröj-tråden (K.H.R)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det finns mer info om trycket osv. i Logga-tråden:tummenupp

För er som inte har varit så aktiva i klubben nu under vinterhalvåret så föreslår jag att ni skriver upp er på en tröja redan nu, man vet aldrig när nästa chans kommer. Det hade varit kul om så många som möjligt hade klubb-tröjor vid gruppkörningar osv.

Priset hamnar runt 300:- per tröja (det är billigt, köp 2 :) )

Vi vill ha tröjor! (Intressekoll)

1.
2.
3. Krilllan
4.
5.
69. Limez
7.
8.
9.

Last edited:
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica]1.
2.
3. Krilllan
4.
5.
69. Limez
7.
8. JohmiK
9. Mikaelzii[/FONT]

Har de löst sig med vem som skall fixa tröjor å tryck eller skulle jag kolla upp de??

1.
2.
3. Krilllan
4.
5. Halvdan
69. Limez
71. Rasorblade
8. JohmiK
9. Mikaelzii

Hamnar priset under 300:- funderar jag nästan på om man skulle ta 2 stycken. Lär ju bli en stor beställning nu första gången, och sen vet man ju inte när nästa tillfälle blir:va

En för hojåka och en för vardags/mys-bruk.

Det är ju ändå nästan halva priset av en Sporthoj-tröja.

:yoparty

Hamnar priset under 300:- funderar jag nästan på om man skulle ta 2 stycken. Lär ju bli en stor beställning nu första gången, och sen vet man ju inte när nästa tillfälle blir:va

En för hojåka och en för vardags/mys-bruk.

Det är ju ändå nästan halva priset av en Sporthoj-tröja.
:yoparty

Det är just det som är bra med att vi trycker själva och att vi använder transfertryck. 50 tryck ligger klara hos oss och plagg tar inte mer än ett par dagar att beställa. Så man kan få en tröja på mindre än en vecka om man vill beställa fler t-shirts eller något annat.

1.Snövit
2.
3. Krilllan
4.
5. Halvdan
69. Limez
71. Rasorblade
8. JohmiK
9. Mikaelzii
10.
11.
12.
13.
14.
15.

1.Snövit
2.
3. Krilllan
4.MR.dude
5. Halvdan
69. Limez
71. Rasorblade
8. JohmiK
9. Mikaelzii
10.
11.
12.
13.
14.
15.

:tummenupp

1.Snövit
2.
3. Krilllan
4.MR.dude
5. Halvdan
69. Limez
71. Rasorblade
8. JohmiK
9. Mikaelzii
10. Klimpo
11.
12.
13.
14.
15.

:tummenupp

Hade varit grymt om det fanns en babystorlek på tröjorna. Min pojk fyller snart ett år så de hade varit fräckt om han kunde bära en sådan då han sladdar runt med trehjulingen längs promenadstråken:yoparty .

Hur länge väntar vi innan vi börjar trycka? Kan tänka mig att vi har 2 till som garanterat vill ha tröja(?), men efter det?

Måste få en eps-fil av trycket innan jag kan beställa trycket!
Sedan beror det på hur mkt de som gör trycket har att göra. Men inom tre veckor borde vi ha de första tröjorna klara! (håll tummarna)

Hade varit grymt om det fanns en babystorlek på tröjorna. Min pojk fyller snart ett år så de hade varit fräckt om han kunde bära en sådan då han sladdar runt med trehjulingen längs promenadstråken:yoparty .

allt går att fixa!!:yoparty :tummenupp

Måste få en eps-fil av trycket innan jag kan beställa trycket!

Zarrell gör i ordning loggan/trycket nästa vecka:tummenupp
Sen kör vi!
Antar att "resterande" klubbmedlemmar blir mer intresserade framåt våren när körningen kommer igång, och köttet ligger på Markus Weber:tummenupp :yoparty

*/ ?>
Back