Trögt å sälja hojjen?

Konstigt att det är svårt att sälja i slutet på säsongen hehe :)

Edit: Iof det är ju en gixxer du borde fått den såld för länge sen ju, redan försa dan faktiskt... :va

Har haft ute min i ca 1 mån utan att en enda har ringt....Suck!

Prutat och klart!!?? Alla vill pruta lite så de känner att man gjort en bättre affär än utgångsläget :P

Tyvär men 64 tuss för en som har gått 1500 mil och e en 05a det är inte billigt. Jag sålde min 06a som hade gått 1100 mil för 67 tuss, Då ingick det även Pc3 Yoshi trioval helt nya Metzler M5 som jag inte hade monterat.

Så vill du ha din såld så tror jag nog att du måste sänka ditt pris för det är inte billigt.

jag har den billigaste svensksålda ,lägsta mil på blocket.

Hade min ute. Inte ett ord....... inte ett ord...... pang, "jag hamtar den i morgon" :gnissla

Sätt på backspeglarna montera det nya däcket ta en bild på hojjen när det är solsken, jag köpte ju hoj för några veckor sen och av nån anledning så väljer jag bort hojjar där backspeglarna är bortagna.

ja jag skriver ju av nån anledning som i att jag inte vet, men jag har nog fått för mig att hojjar utan backspegel har gått mycket hårdare... varför tar man annars bort dom?

Seegt som f-n att sälja hojen, ja helt klart.
Och segt som fan att köpa oxå! Jag söker efter en CBR 1000RRA -09 begagnad men näädå, inga bra alternativ finns. Skyhöga priser!

Kanske bättre att lägga ut den på våren ? Nu har jag inte sålt så många hojar privat, men jag skriver att jag skiter i att pruta och annat tattari och att jag har cashat hojen (inga avbet som tynger mig) och har tid på att vänta på någon som har råd och önskan att skaffa just en sådan hoj som jag säljer. Det tog 3 månader att sälja en jävkligt najs pimpad 998s jag hade men jag fick ut precis det jag ville ha och behövde inte stå ut med slapptaskar som ska pruta, tjafsa och krångla. Det värsta man kan göra är att ha bråttom när man säljer tror jag.

ja jag skriver ju av nån anledning som i att jag inte vet, men jag har nog fått för mig att hojjar utan backspegel har gått mycket hårdare... varför tar man annars bort dom?

Det tror jag inte stämmer riktigt. Jag har kört utan backspeglar på alla mina hojar och jag har inte kört hårt. Tycker bara det är så fult med musse pigg öron på hojen. Har även många kompisar som kör utan speglar och inte heller dem kör speciellt hårt.

Det tror jag inte stämmer riktigt. Jag har kört utan backspeglar på alla mina hojar och jag har inte kört hårt. Tycker bara det är så fult med musse pigg öron på hojen. Har även många kompisar som kör utan speglar och inte heller dem kör speciellt hårt.

Det stämmer..jag har inga backspeglar på två av mina hojar. De har aldrig sett en bana i hela sina liv.

Sätt på backspeglarna montera det nya däcket ta en bild på hojjen när det är solsken, jag köpte ju hoj för några veckor sen och av nån anledning så väljer jag bort hojjar där backspeglarna är bortagna.

Precis den tanken har slagit mig också! Alla vet ju att utan speglar så får hojen 10hk extra och då körs det hårdare av outlawkillar! Just den här är min favoritfördom som jag gärna håller hårt i :näsblod

Ja jag har absolut inte påstått att det finns något vetenskapligt bevis för detta, kanske sett nån film på tuben där dom kört som svin utan speglar och därför fått för mig detta. Vad vet jag.

det blev ju en rolig tråd detta:D om jag sätter på backspelar å säger att den e tjejkörd kanske den säljer bättre.. kom gärna med fler säljknep era lurgöbbar :D

Ta bort prutat och klart och ta det senare när intresserade ringer.. Det kanske är värt att bli av med den för 63 nu i stället för 64 till våren?

Last edited:
Kanske bättre att lägga ut den på våren ? Nu har jag inte sålt så många hojar privat, men jag skriver att jag skiter i att pruta och annat tattari och att jag har cashat hojen (inga avbet som tynger mig) och har tid på att vänta på någon som har råd och önskan att skaffa just en sådan hoj som jag säljer. Det tog 3 månader att sälja en jävkligt najs pimpad 998s jag hade men jag fick ut precis det jag ville ha och behövde inte stå ut med slapptaskar som ska pruta, tjafsa och krångla. Det värsta man kan göra är att ha bråttom när man säljer tror jag.

:tummenupp

Ta bort prutat och klart och ta det senare när intresserade ringer.. Det kanske är värt att bli av med den för 63 nu i stället för 64 till våren?

sant!!

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing