Tråkigt...

Honda Baby

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Honda
Då var det klubbat då!! Ska sälja ögonstenen :gråta känns i själen. Finner inte tiden att köra när man har en gosse på 4 månader. Tänker ni säkert att jag skulle tänkt på innan,men det gjorde jag och ångrar inte lille Emil. Har kört tre gånger bara! Mormor säger att hon passar, men hur kul är det att köra när man inte känner friheten. Snackar om att sälja bilen oxå och skaffa en bättre som varar. Saknar man körningen får jag skaffa en XR, kostar inte så mycket i alla fall. Hoppas att man får vara med i gänget ändå :rolleyes: Ville bara skriva av mig lite och kanske få lite med känsla för det är inget lätt beslut. Ha det gott i sommar solen och ta det lungt på vägarna :)

Du kommer nog snart igen !! Njut av lillkillen...snart är han stor o vill ha egen hoj ! En annan tog ju hojkortet efter jag fått barn ! :)

Honda Baby skrev:
Då var det klubbat då!! Ska sälja ögonstenen :gråta känns i själen. Finner inte tiden att köra när man har en gosse på 4 månader. Tänker ni säkert att jag skulle tänkt på innan,men det gjorde jag och ångrar inte lille Emil. Har kört tre gånger bara! Mormor säger att hon passar, men hur kul är det att köra när man inte känner friheten. Snackar om att sälja bilen oxå och skaffa en bättre som varar. Saknar man körningen får jag skaffa en XR, kostar inte så mycket i alla fall. Hoppas att man får vara med i gänget ändå :rolleyes: Ville bara skriva av mig lite och kanske få lite med känsla för det är inget lätt beslut. Ha det gott i sommar solen och ta det lungt på vägarna :)

Hojar finns det gott om sälj och köp en när du har tid.

Jag sålde min VTR och skaffade en billig Gpz fighter som rullar 30 mil om året.
Kostnaden för detta är väldigt liten så den motsvarar vad man hinner köra
när man har småbarn.

Prillan73 skrev:
Du kommer nog snart igen !! Njut av lillkillen...snart är han stor o vill ha egen hoj ! En annan tog ju hojkortet efter jag fått barn ! :)
Hoj när han blir stor :va Han har redan två mino moto och en mini cross, det ska börjas i tid säger dom :yoparty Crossen har jag sjäv himla roligt med i skogen :banana

Köp dig en offroad, gammal sak för 15 000kr. Billig att åka på och försäkra, dessutom skitkul!

Emmi skrev:
Köp dig en offroad, gammal sak för 15 000kr. Billig att åka på och försäkra, dessutom skitkul!
Har haft det innan, men jag lägger mig nog på 25-30 000:- klassen. Eller får jag låna Dränges :rolleyes:
Tiden går fort, va och vägde killen idag strax under sju kilo och äter som sin morbror. Sa till Drängen att han får öppna ett mat konto :D
Nej, ska ut och dra en sista runda och bara njuta :)

Köpte min hoj efter jag blev pappa, inga problem att dra en runda efter att sambon slutat jobbet.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025