Tråkigt på lördag!?

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Kom i så fall till Saxtorp o kolla när jag, Pålle och (förhoppningsvis) Bingo kör endurot där! Blev ¨bara¨ motionsklassen, men efter 5*12km är man nog ganska nöjd att man inte kör i bland grabbarna grus som kör 10*12km!!!

oscar nr 262
Pålle nr 263

F-n vad det ska bli kul!!!!!!!! :banana

ja, kom och hjälp till att hålla hinken Oscar ska :zpy i...
Jag ska klå honom såklart ( :gråta ) och han kommer få betala all :öl på kvällen...

Väl mött!

Pålle skrev:
ja, kom och hjälp till att hålla hinken Oscar ska :zpy i...
Jag ska klå honom såklart ( :gråta ) och han kommer få betala all :öl på kvällen...

Väl mött!

Du din jefla snorvalp!!!! :fatta! Om du vinner så vet vi ju att det beror på att du har en smidigare hoj!!!! :rolleyes:

Bingo är också anmäld nu med startnr 101, men i vilken klass vet jag inte än...

oscar skrev:
Du din jefla snorvalp!!!! :fatta! Om du vinner så vet vi ju att det beror på att du har en smidigare hoj!!!! :rolleyes:

När jag ringde och berättade vem jag är sa de att de precis har instiftat en helt ny, unik "Bingoklass" som går över 1*3 km på "ganska rak" grusväg, som de uttryckte saken...

Nä, jag kör i motionär 36+ - vilket som alla som vet något vet är den hårdaste och mest prestigefyllda klassen. Tyvärr vet jag inte hur långt man kör i den klassen, men jag gissar att jag kommer att bli trött. Hade det inte varit för att Oscar och Pålle är så unga och oerfarna, och därmed per definition kroppsligt och andligt förslappade, så hade jag utmanat dem. Men hur stor ära finns i att besegra en åttitalare? Ingen :arsele

Edit: nämnde jag att de är hip-hopare? :D

oscar skrev:

Klår jag dig i Enduro med en crosshoj medans du kör Enduro med en Endurohoj vet jag inte vad du ska skylla på egentligen. :fyllisar

oscar skrev:
Nej, men det är ingen här som vet vem han är...

Det är bara du som bangar!! :D
haha...
Till skillnad från er snorvalpar så har man ett jobb att sköta...

Ps. ingen ny hoj heller för den delen...

oscar skrev:
Kom i så fall till Saxtorp o kolla när jag, Pålle och (förhoppningsvis) Bingo kör endurot där! Blev ¨bara¨ motionsklassen, men efter 5*12km är man nog ganska nöjd att man inte kör i bland grabbarna grus som kör 10*12km!!!

oscar nr 262
Pålle nr 263

F-n vad det ska bli kul!!!!!!!! :banana

var ligger saxtorp och vilken tid startar ni / de andra loppen.

jag och junior kanske kollar in er helst
när mjölksyran sätter in sin kraft :hihi :hihi :hihi

micke.a skrev:

Bara köra av höger från motorvägen och fortsätta rakt fram ett par km! :tummenupp

Bifogat

• rrkarta.gif
    rrkarta.gif
    24.9 KB · Visningar: 33
Fixx skrev:
Tror oscar sa 11 till mig.

Kl 09.01 går de första två hojarna iväg och sen är det väl någon minuts mellanrum mellan starterna! Vet inte vilken klass som startar först!

Klassindelning:

1.Motion 37år- 5 varv
2.Motion 15-36år 5 varv
3.Junior 8 varv
4.Bredd 8 varv
5.Senior 10 varv :hihi

Varje varv är 12km!

micke.a skrev:

Hehehe...när de är som tröttast, trillar de mest... :fakta Du o jag kan sitta o flina, när de dimper i backen... :D

Peter fick nr 1 och startar 9.01 *dåliggerjagkvarisängenochsnarkarsmiley*
Inte så lyckat att köra först om man inte kört banan tidigare + stressen om att alla som ligger bakom kan köra om. Han har ju ingen som han kan gasa förbi... :rolleyes:

En fråga bara: får man nuffrorna där, eller får man skaffa dem själv innan...? :confused:

exiteme skrev:
Hehehe...när de är som tröttast, trillar de mest... :fakta Du o jag kan sitta o flina, när de dimper i backen... :D

Peter fick nr 1 och startar 9.01 *dåliggerjagkvarisängenochsnarkarsmiley*
Inte så lyckat att köra först om man inte kört banan tidigare + stressen om att alla som ligger bakom kan köra om. Han har ju ingen som han kan gasa förbi... :rolleyes:

En fråga bara: får man nuffrorna där, eller får man skaffa dem själv innan...? :confused:

Jag tar det säkra före det osäkra o skaffar mina i god tid!
Jag tror nästan att det kan vara bra att starta först, för då hinner det inte bli så uppkört inne i skogen. Dessutom startar man två o två så det är bara att hänga på den andre! Att bli omkörd ser jag som lika självklart att man kommer kola en vacker dag! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT