Tråkigt att vara hemma och förkyld, men...

att vara hemma och sjuk är ju fan det bästa som finns, som att stämpla men man behöver inte göra någon motprestation. Det är livet.

honkiie skrev:
att vara hemma och sjuk är ju fan det bästa som finns, som att stämpla men man behöver inte göra någon motprestation. Det är livet.

Ja det är livet. Har varit hemma i tre veckor med ett brutet ben men på måndag är man tillbaks i ekorrhjulet igen. Hyffsad ångest nu. Hur fan ska jag ta mig upp 06.00? :confused:

Tysken skrev:
Ja det är livet. Har varit hemma i tre veckor med ett brutet ben men på måndag är man tillbaks i ekorrhjulet igen. Hyffsad ångest nu. Hur fan ska jag ta mig upp 06.00? :confused:

ställ klockan :tungan

Tysken skrev:

Om du är som mig så är det inga problem men då får jag helt galen dygnsrytm så fort jag varit ledig mer än tre dagar. Då vi kör förmiddag så är jag oftast vaken hela natten och sover när jag kommer hem. Där på onsdagen så brukar det bli så att jag vaknar kring 4-5 utan väckarklocka. Det är skönt. Har själv varit sjukskriven två veckor fast jag går på nattskiftet nu så det blir inga problem.

honkiie skrev:
Ja förutom att mår kass och att man måste betala en karensdag och att man bara får 80% av lönen...för det suger faktiskt!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg