Tråkig ton på forumet.

Status
Ej öppen för fler svar.
Jo jag tycker det är roligt här. Det är som att få återbesöka ungdomsgårdarna jag aldrig gick till. Jag var jämt i mitt garage. Jag bjuder på min tekniska kunskap men får lära känna yngre tjejer och killar. Jag är så glad över det här.
Helt uppriktigt missade jag rätt mycket. Jag vill nog tacka alla här, gästerna gör festen.

[YOUTUBE-ID]O9_-OJkdGS4[/YOUTUBE-ID]

Hahaha, jag skrattar gott!!! Hoppas man får träffa din varelse nån gång det är garanterat ingen besvikelse... Du är helt underbar!!! Dina kommentarer och utlägg i diskutionerna på forumet splittrar oftast dem stora diskutionerna på SH men en helt annan synvinkel. Diplomat eller politiker är ett jobb att fundera på....

Hahaha, jag skrattar gott!!! Hoppas man får träffa din varelse nån gång det är garanterat ingen besvikelse... Du är helt underbar!!! Dina kommentarer och utlägg i diskutionerna på forumet splittrar oftast dem stora diskutionerna på SH men en helt annan synvinkel.

Kan inte mer än att hålla med:tummenupp :yoparty

Hahaha, jag skrattar gott!!! Hoppas man får träffa din varelse nån gång det är garanterat ingen besvikelse... Du är helt underbar!!! Dina kommentarer och utlägg i diskutionerna på forumet splittrar oftast dem stora diskutionerna på SH men en helt annan synvinkel. Diplomat eller politiker är ett jobb att fundera på....

Tack.
Vi får designa årets julkalender du och jag ;)

[YOUTUBE-ID]okmVzTKvLc0[/YOUTUBE-ID]

Upps, väckte nästan grannarna med den låten.. Pffs..
"Fast ingen är här, så är jag inte ensam med mig själv,
för rymden är fylld av lystna anrop varje kväll..."
Den är inte så fel den heller!
Fråga mig inte om min lilla röda för då kanske jag tar fram en riktigt grym anekdot!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma