Trådlösuppkoppling hemma? hur gör man?

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Hejhå!

Ja hur går man tillväga, inom kort har man ju 4 enheter som vill använda sig av internet, 2 datorer och en Nintendo DS och Wii,n

Vad behöver jag och kan det skapa problem på något sätt? bortfall av uppkoppling t.ex. Går det att använda sig av en fast uppkoppling samtidigt? alltså byta, har nämligen en laptop i mitt rum som reser omkring lite i lägenheten ibland. Fast uppkoppling i rummet och trådlöst när man sitter i vardagsrummet m.m.

Alla enheter har WLAN!

Fyll på med tips, läskiga upplevelser och bra erfarenheter av Trådlöst!:tummenupp

Snubblade över TV2's tablå när jag skulle kolla efter Sopranos.

23:35 Login
Teknikmagasin. Del 8 av 8. Johan Ågren fixar ett trådlöst nätverk.

Kanske kan vara intressant för dig? Kan också vara skräp, jag har aldrig sett programmet själv.

Edit: Ja, du kan ha både trådlöst och tp-kabel om du vill. Det ena utesluter inte det andra. T.ex. om du kör mycket spel på nätet vill du nog ha kabel till den burken, men till din bärbara kan du aktivera trådlösa.

Last edited:
ah tack, får nog titta på deras hemsida imorrn, alldelles för sent för mig ;)

Mer hjälp tips!

SSB skrev:
2542447
Edit: Ja, du kan ha både trådlöst och tp-kabel om du vill. Det ena utesluter inte det andra. T.ex. om du kör mycket spel på nätet vill du nog ha kabel till den burken, men till din bärbara kan du aktivera trådlösa.

Precis som SSB säger så bör du ha fast kabel till den burk du ska gamea med..
Sen Wlan till lappen.. Fråga= varför trådlöst till nintendo grejerna när du har två datorer redan?? :confused:

Sullitto skrev:
2543964 Precis som SSB säger så bör du ha fast kabel till den burk du ska gamea med..
Sen Wlan till lappen.. Fråga= varför trådlöst till nintendo grejerna när du har två datorer redan?? :confused:

Vad menar du med varför? För att jag vill kunna lira över WLAN på DS,en och kunna tanka ned Gamla NES spel till Wii,n :yoparty

Jocke W skrev:
2544263 Vad menar du med varför? För att jag vill kunna lira över WLAN på DS,en och kunna tanka ned Gamla NES spel till Wii,n :yoparty

Sorry mate... :gnissla Om det är på det viset du menar så :yoparty Gamla hederliga NES spelen e ju kult... Varför inte ta o köra lite hederliga Exitebike nu i vinter :tummenupp

Sullitto skrev:
2546211 Sorry mate... :gnissla Om det är på det viset du menar så :yoparty Gamla hederliga NES spelen e ju kult... Varför inte ta o köra lite hederliga Exitebike nu i vinter :tummenupp

Om det släpps på VC till Wii,n så kommer jag lira det som fan ;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg