Mr K
I win, you loose!
Någon som har ett trådlöst PC-card att låna ut ett par dagar. Ska testa ett trådlöst nätverk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Om du vill, helt nytt inte uppackat, skall till Lund ikväll 18:30 o titta på min nya BMW 325:a så jag kan passera St.torp. Ring mig: 070- 633 34 14Mr K skrev:Någon som har ett trådlöst PC-card att låna ut ett par dagar. Ska testa ett trådlöst nätverk.
detta var ett PCI kort och jag behöver ett PC-vard till en bärbar dator. Någon?Maverick_ou812 skrev:Japp! Om du vill, helt nytt inte uppackat, skall till Lund ikväll 18:30 o titta på min nya BMW 325:a så jag kan passera St.torp. Ring mig: 070- 633 34 14
Lär du mig hur man gör sen?
Micke
PC, PCI... Ja skäll aldrig på mig o kalla mig hacker...Mr K skrev:detta var ett PCI kort och jag behöver ett PC-card till en bärbar dator. Någon?
Maverick_ou812 skrev:PC, PCI... Ja skäll aldrig på mig o kalla mig hacker...![]()
Mr K skrev:detta var ett PCI kort och jag behöver ett PC-vard till en bärbar dator. Någon?
kanon, då gör jag såHAX skrev:Jag har ett du kan låna onsdag till lördag när Jag är i Tyskland. Du kan hämta det hos JTDS på han jobb.
HAX
Mr K skrev:kanon, då gör jag så![]()
jo, testar med bägge .....Rogerr skrev:Så den usb´n dög inte till dej?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|