Trådlöst mellan tv & dator

kosz

Ett mcsvin
Gick med
28 May 2005
Hoj
H-D FXSTB
Trådlöst överföring av bild mellan tv & dator

Nån som provat, bra dåligt, vad ska man ha?

Last edited:
Biturbo skrev:
Jag har inte en enda tråd mellan min dator och tv.. Å det fungerar aldeles utmärkt...
Samma här.. fast hos mig funkar det inte alls??? vad använder du för prylar? jag använder inga alls.. :D

Kör med en thomson trådlös sak, från en boxer i datorrummet till tv:n i sovrummet, den funkar ju klockrent, kanske något sämre bild. Men vad finns det om man ska koppla in datorn till tvn trådlöst?

Maverick skrev:
Samma här.. fast hos mig funkar det inte alls??? vad använder du för prylar? jag använder inga alls.. :D

Kör med en thomson trådlös sak, från en boxer i datorrummet till tv:n i sovrummet, den funkar ju klockrent, kanske något sämre bild. Men vad finns det om man ska koppla in datorn till tvn trådlöst?

Jag har inget behov av att ha min dator kopplad till tvn faktiskt..

Men ska man bara skica bild så finns det ju trådlösa sådana saker att köpa på den välsorterade HIFI butiken på hörnet. Annars har ju sony, dlink å några andra mediaspelare som man kan koppla in...

Vet inte vad du är ute efter på datorn, att kunna spela t ex eller bara visa filmer och så.

Jag är bara ute efter det senare och funderar på att köpa en Kiss DP-1500 och en trådlös router + kort till datorn och köra emellan.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg