Trådlöst Bredband

Bullen77

Det är inte fullt förän det rinner över
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
Ny investeringar på g
Tjena

Tjejen ligger på sjukhus ett tag famöver och vi funderar på att ta dit datorn och skaffa ett mobilt bredband..

Frågan är bara vad ska vi köpa,de är ju en djungel med hastigheter mm mm:confused:

Så då kommer ju frågan att bollas över till SH´s allvetande panel

Det abonnemang som har bäst täckning kommer ge fräsigast hastighet, sedan är det en fråga om vad ni vill pynta, det är ju det ena erbjudandet efter det andra man bombarderas med. :hihi

Är det bara för att slösurfa när ni sitter där kan ni överväga ett kontantkort. Jag gick in på ICA Maxi och köpte ett Comviq kontant-surf för att ha enstaka dagar i fjällstugan och liknande..

Finns det bara täckning så skulle jag köra på någon av dom som har obegränsad trafikmängd och kontantkort.

Tyvärr är det dom som inte har täckning i norrland :huvet

Kolla om sjukhuset har trådlöst, i Malmö hade dom det kostade typ 99 kr en vecka eller 299 för en månad.

Köpte ett mobilt från Telia till firman när BBB strulade, modem 299:-, 1 veckas surt 99:-(2 gb), 1 månad 279:-(5 gb).

De flesta sjukhus har gratis Wi-Fi uppkoppling så det är läge att kolla upp det först.
Jag vet dock bara säkert att Karolinska och Huddinge har det för dom har jag surfat på själv. :)

De flesta sjukhus har gratis Wi-Fi uppkoppling så det är läge att kolla upp det först.
Jag vet dock bara säkert att Karolinska och Huddinge har det för dom har jag surfat på själv. :)

+1

Tror de flesta sjukhus har eget WiFi som man får ansöka/begära att få komma åt. När vi låg på BB (RSÖ i Örebro) för snart 12 veckor sen gick jag bara till sköterskestationen (eller vad det kan heta) och frågade. Då skrev tjejen ut en lapp med inloggningsuppgifter :tummenupp

+1

Tror de flesta sjukhus har eget WiFi som man får ansöka/begära att få komma åt. När vi låg på BB (RSÖ i Örebro) för snart 12 veckor sen gick jag bara till sköterskestationen (eller vad det kan heta) och frågade. Då skrev tjejen ut en lapp med inloggningsuppgifter :tummenupp

De flesta behöver du inte ens inloggningsuppgifter till. ;)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti