Tråd skriven på fyllan. OT-varning

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Min hoj har kostat mig fester 3-4 fester i månaden.
Förr var jag ute och festade varje helg i stort sett.
Nu sitter jag och festar för första gången sedan jag tog ut hojen i slutet på Mars.
Men jag måste säga att jag hellre är utan "drickat" i 3 månader och kan ha råd att ha hojen. :tummenupp

Dangerous_Dave skrev:
Min hoj har kostat mig fester 3-4 fester i månaden.
Förr var jag ute och festade varje helg i stort sett.
Nu sitter jag och festar för första gången sedan jag tog ut hojen i slutet på Mars.
Men jag måste säga att jag hellre är utan "drickat" i 3 månader och kan ha råd att ha hojen. :tummenupp
håller helt med dig,, lever nästan ett sunt liv nue alltså...

Hur jävla mycket kostar dina fyllor då? Om du måste välja mellan hoj och fylla så är det ju sjukt.

twinner skrev:
Hur jävla mycket kostar dina fyllor då? Om du måste välja mellan hoj och fylla så är det ju sjukt.
Jag tog mitt kort i Spetember...
Nya kläder, hoj för 54.000, service, nytt bakdäck...
Rätt mycket rullande kostnader för tillfället och jag jobbar inte som it-tekniker med en netto lön på 20-25.000...
Plus att jag har kört nära 600 mil sen jag tog utt hojen och vi vet alla att soppa inte är gratis... Så jag har fått göra en del uppoffringar.

Och för att svara rakt på din fråga... Mina fyllor kommer väl upp i 500/kväll i alla fall.

Du man kan ha ekonomifyllor på billig öl o liknade, du ska se tat du kan få en prisvärd fylla om du söker lite.

Klart som fan att du inte ska behöva vara nykter, det är ju ett helvete.

Haha, killen skippade en hel del partaj för en sv650! :lol

Tysken skrev:
Haha, killen skippade en hel del partaj för en sv650! :lol
Bjuder du mig på spriten har jag inga problem...
Eller jag kanske måste köpa en R-1:a eller gixxer 1000 för att göra mina uppoffringar?

Last edited:
Silwer skrev:
Du man kan ha ekonomifyllor på billig öl o liknade, du ska se tat du kan få en prisvärd fylla om du söker lite.

Klart som fan att du inte ska behöva vara nykter, det är ju ett helvete.
Jo, det är klart att man kan ha emonomi-fyllor men jag vill inte bara sitta och dricka hemma, går gärna ut efteråt med. Det är väl DET som kostar antar jag.
Men som sagt, jag gör gärna den uppoffringen... Slutade till och med att röka efter 14 år för att ha råd att köra båge.

Dangerous_Dave skrev:
Jo, det är klart att man kan ha emonomi-fyllor men jag vill inte bara sitta och dricka hemma, går gärna ut efteråt med. Det är väl DET som kostar antar jag.
Men som sagt, jag gör gärna den uppoffringen... Slutade till och med att röka efter 14 år för att ha råd att köra båge.

Köp du en riktig radfyrahoj så är du fullt utvecklad sen:lol

Du gör som så här, du super hemma billigt o när du börjar bli slirig så går du ut o tar en eller kanske 2 öl max, är du inte den bråkiga typen så funkar det bra.

Ekonom

10 Sofiero+cigg+bulle+inträde+2 JD å cola+flott kebab+brud = 650kr....ca

halv liter brännjack+2liter schweppes+ en porr tidning =110 spänn

vilket alternativ man väljer är väl upp till var å en.... :banana

MilleR skrev:
10 Sofiero+cigg+bulle+inträde+2 JD å cola+flott kebab+brud = 650kr....ca

halv liter brännjack+2liter schweppes+ en porr tidning =110 spänn

vilket alternativ man väljer är väl upp till var å en.... :banana

:rofl :rofl :rofl :rofl

Satt o pratade med Dea här ikväll om hur mycket man lägger på hojåkninge..

Gick upp för mig att jag har gjort av med mer pengar på soppa än jag har på boende i maj, kändes lite skumt :va

Asså...... Det är ju inga probem att bränna 500 på krogen.

Det finns dock tips och trix:

1. Värm hemma med trevligt folk (gärna babes). 4-5 öl ELLER en vinare ELLER 2-3 stadiga groggar. Pris max 100 baloobas + kanske 50 för ev. tobak

2. Skippa bullen. Traska ner på stan istället om du kan

3. Utgång på ställe UTAN inträde, gärna utan garderob också. Man har INTE roligare bara för att man betalar 120 pix i dörren till en dryg tjej bakom en kassaapparat.

4. 4 bira (två i timmen eller nåt) eller två bira plus en grogg 200 pix (iaf här i Sthlm på de bättre ställena). Sen BEHÖVER man inte mer, om man nu inte vill bli redlös.

Summa sumarum: MAX 350 pix. Lika stor sannolikhet att träffa trevligt folk och frottera sig med lite mysiga damer.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC