Tråd med dumma inlägg från andra forum - IQ kvot noll

Tydligen väger alla indianer mer än 110kg tillsammans och kunde därför inte rymmas i kanoten.

Tyvärr hittar jag inte igen den men det finns en klassisk tråd på familjeliv där någon bimbo kommit fram till att Bugaboo har den bästa barnvagnen så hon har just köpt en (a' 8000). När sedan någon annan påpekar att det finns fler vagnar som är bra brister det fullständigt och genererar två sidor med idiotförklaringar över resten av mänskligheten från samma bimbo. Tyvärr verkar Darwinismen spelat ut sin roll...

Bruttan visar upp hela härligheten och kommer inglidande naken i köket och snubben ägnar sig åt att kolla på vad kattjäveln sysslar med..... Det är nog fan han som har dom största problemen. Låter mer som att hon är pilsk...

Tyvärr hittar jag inte igen den men det finns en klassisk tråd på familjeliv där någon bimbo kommit fram till att Bugaboo har den bästa barnvagnen så hon har just köpt en (a' 8000). När sedan någon annan påpekar att det finns fler vagnar som är bra brister det fullständigt och genererar två sidor med idiotförklaringar över resten av mänskligheten från samma bimbo. Tyvärr verkar Darwinismen spelat ut sin roll...

Hade också för mig att det var på familjeliv, men den här känns som en träff?

http://www.minbebis.com/forum/viewtopic.php?f=61&t=11428&st=0&sk=t&sd=a

Jag fattar inte vad som är så kul, allvarligt. Jag tror det hela handlar om att många är så mycket emot Bugaboo, avundsjuka helt enkelt, och så blir man förlöjligad.

Konstigt att så många köper den om den är så dålig då och att många vagnsmoddeler är rena kopior av BB, men inte håller måttet som tex EL city Jet som nu slutat tillverkas pga fel, och Bris sing som är en lågbudgetvagn ABC som Brio bara satt sitt märke på (den är inte ens tillverkad av Brio själva utan av nåt billigt material som dem tar överpris på bara för att står Brio på) Kan leta upp den tråden åt er om ni vill läsa själva vad jag snackar om.

Jag är overtygad om att många gärna vill ha en BB men inte har råd för varför skulle man annars köpa en kopia av den.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP