Tråd med bilder på hoj och förare

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Vore de inte fint med en tråd där man lägger in en bild på sig själv och sin hoj? så man enklare känner igen folk till sommarn. många kanske byter hoj till våren iof?

man möter mycket hojjar men svårt å känna igen folk bakom visir och utrustning. Oftast memorerar man folk efter hoj..

så ös på nu med bilder på er och era hojjar.

Vurpnisse Vettu

Här har ni vurpnisse då,Både på min hoj och när jag går som en dödlig man på stadens gator:yoparty

Bifogat

• PICT0001.JPG
    PICT0001.JPG
    87.3 KB · Visningar: 71
  • PICT0005.JPG
    PICT0005.JPG
    51.9 KB · Visningar: 54
  • Vurpnisse.jpg
    Vurpnisse.jpg
    44 KB · Visningar: 73
Last edited:
Glömde ju lägga till mig själv.
Hojjen

med mig på

jag

Ducati 900ssie -02

Jag på bågen innan start på Nordslingan, Nürburg.

En pure fotomodell sittandes på MotoGP i Assen.

Last edited:
viewimage.php

Ducati 900ssie -02
viewimage.php

Jag på bågen innan start på Nordslingan, Nürburg.

viewimage.php

En pure fotomodell sittandes på MotoGP i Assen.

hur var de att köra på nordslingan?
de måste varit en jävla upplevelse att blåsa på där?
vad kostar de?

Det var jävligt fränt! Jag var dock väldigt försiktig iom att det inte finns några som helst avåkningszoner på hela slingan. Dessutom är min bankompetens ganska begränsad. Men fan vad ball det var, man anar ju inte hur sjukt kuperat det är. Många backar och krön som är i klass med backen upp till Björbostugan. Tittar du på filmerna därifrån så ser du också att varje krön följs av en kurva.. Åt något håll, man vet aldrig vilket.:crash Så återkom när jag kört 80 varv till, det är vad dom säger att man behöver för att börja greppa banan. Jag körde två..

Du pyntar 19€ för dom roligaste 10minuterna i ditt liv. Blir lite billigare om man köper flervarvspaket.

By the way, varför blev inte mina bilder som era?

ska du lägga in bilder från getting så får du använda hela forumskoden. Koden hitar du över eller under din getting bild.

Lyfter denna tråden nu när man är ute i vårsolen så inser man att det är få av dom man vinkar åt som man känner igen upp med bilder nu :tummenupp
det här är mitt grå spöke och farbror bakom hojen är jag och när ni kommer ikapp mig så står det Janne på ryggen
Ps skräm mig inte när ni kör om :)

Bifogat

• IMG_6238.jpg
    IMG_6238.jpg
    104.7 KB · Visningar: 55
*/ ?>
Back