Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

Så lät det inte inte på Blom i helgen? :va Va det inte solo en dag o blandat en dag?

jag vet att det från början var sagt att det skulle vara blandat ena dagen och enbart solo den ena, men tydligen så blev det inte så nu, synd tycker jag och säker många fler, men om det nu vill komma en jäkla massa solo ryttare på söndagen så borde det väl fortfarande inte vara några problem att dela upp dagen?

jag vet att det från början var sagt att det skulle vara blandat ena dagen och enbart solo den ena, men tydligen så blev det inte så nu, synd tycker jag och säker många fler, men om det nu vill komma en jäkla massa solo ryttare på söndagen så borde det väl fortfarande inte vara några problem att dela upp dagen?

Låter bra, vi vill ju gasa två dagar :Bugar:banana

Jimmy är träningsledare ikväll så det är bara att ni kommer och kör allihopa. :)

Vad har hänt med vår bana, hur fan kan den torka så snabbt efter allt regn som kommit? Har någon varit där och sopat? Gruskörning utan tvekan var det som gällde ikväll. :)

Glöm inte att komma och hjälpa till på banan imorrn, vi behöver all hjälp vi kan få, från kl.9 och framåt.

Ja precis, det ska nog gå bra att varva solohojar med quad på söndag.

Passa på att komma och träna imorrn, nästa helg är det bil-i-snöre tävling och alltså stängt.

9-14 som vanligt.

Idag, tisdag 28/7, är "Supermoto" träningsledare.
Tyvärr sitter jag inte hemma och glömde såklart logga in som mig själv.

Välkomna att köra :tummenupp

Är det inga av er örebroare som vill komma ner till oss på västkusten o köra lite hoj? Vi ska ha läger i borås helgen vecka 33 men det är lite ont om folk utifrån, nästan bara götar som anmält sig än så länge.

Fri körning på lördagen och instruerad träning på söndagen. Kom bägge dagarna eller bara en av dem, välj själva. Boende finns!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=208681

Eftersom bil-i-snöre kör EM i helgen så är det ingen träning så länge ni inte hör något annat.

Får man komma och köra hur som när det är träning eller hur går det till?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti