RaceMe
Gudomlig sporthojare
då var årets första åkning på banan avklarad, ser ut som att "Team Husaberg Sweden" har ordning på sina saker
www.teamhusaberg.se
Japp, ordning och reda. Och vad har team Yamaha för ursäkt?

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
då var årets första åkning på banan avklarad, ser ut som att "Team Husaberg Sweden" har ordning på sina saker
www.teamhusaberg.se
Japp, ordning och reda. Och vad har team Yamaha för ursäkt?Du måste komma igång med körningen nu Danne!
för min del så blir nog det här det roligaste motoråret i mitt liv så här långt![]()
man ska bara göra det man vill göra
det kommer inte bli något grusåka i helgen ialf för det är bra J...a sankt i backen, men vill någon kana asfalt så visst![]()
Hur ser det ut i morgon det skall ju bli runt 10 grader enligt SMHIkommer det att vara någon där ??
Jag är lite sugen att köra men åker inte 18mil t o r om det skall vara stängt..
En annan fråga är banan ombyggd än?
Hur ser det ut i morgon det skall ju bli runt 10 grader enligt SMHIkommer det att vara någon där ??
Jag är lite sugen att köra men åker inte 18mil t o r om det skall vara stängt..
En annan fråga är banan ombyggd än?
vi har inte öppnat än, vet inte vilken ombyggnation du tänker på men den byggdes ju om ialf 2 gånger under 07. och blir det körning nu så kommer inte grusdelen vara öppen då det är riktigt mjukt i backen
vi har inte öppnat än, vet inte vilken ombyggnation du tänker på men den byggdes ju om ialf 2 gånger under 07. och blir det körning nu så kommer inte grusdelen vara öppen då det är riktigt mjukt i backen
Det var utbyggnaden av asfalten jag tänkte på ..
Då får jag lugna mig ett tag till eller åka till Södertälje om abstinensen blir för stor![]()
nope ingen ny asfalt än men vi hoppas att det kommer snart![]()
MEN va fa..n går det ej att bara åka asfalt . har ju nya super softa regndäck . ny preppad MOTOR -01an fortfarande men med lite nya gosaker , måste få prova snart på bana . eller måste man vänta tills vi åker till åland . fixa en 3 dagars i örebro så skulle många bli glada förutom (gubben i huset)FAAN ingen taxfree, ingen bastuDet mycket blött på banans grusdel, jag och supermoto va ute och det va duktigt kladdigt, hoppas det torkar upp snart
om en vecka är det tänkt att vi ska köra och idag var det 12- när jag gick upp hehe
Glöm inte att det är möte i klubblokalen imorgon onsdag kl.19. Det finns mycket att prata om och kul att se alla igen.![]()
Nyheter
080405
Framflyttat - Träningspremiär Supermoto
Tyvärr lurade kung Bore in oss i ett bakhåll och försenar nu premiären en vecka.
Banan öppnar för träningar 5e April istället. Grindarna öppnar 0900 och vi kör till 1400.
Kolla vidare under Supermoto/minimoto för mer information.
VIKTIGT - I år gäller en del nya regler. Två av de viktigaste är nya mått för miljömattor och ny maxnivå för ljud. Detta kommer kollas även under träningar.
Har du ingen miljömatta anmodas du köpa en på plats - eller packa ihop och åka hem.
Stickprover på ljudnivåer kommer oxå genomföras - se till att göra vad som krävs för att klara 94dB.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |