Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

jag kommer åka ut och vara träningsledare idag om det inte ösregnar. får se hur gruset ser ut om det blir sammanhängande bana eller ej.

är även träningsledare i morgon :) under samma förutsättningar

träning som vanligt nu i helgen. passa på om det blir bra väder för snart kan det vara försent:)

OBS:endast träning i morgon=lördag, banan uthyrd på söndag

så passa på, det ska bli fint väder och dete kan vara sista helgen det går att köra

kallt idag 0-gradigt men jag åker ut och kollar om någon vill köra. och vill ingen det så åker jag hem igen efter en stund:)

Bra Danne. Blev du själv idag eller? Än är säsongen inte slut. På nyårsafton kör vi som vanligt. Allt enligt traditionerna.

nej då det var jag och stefan "bonden" sen kom hempa ut med sin ner cabbade vette hehe.. ja vi siktar väl på nyårsafton hehe:tungan

Ja man ser vem som har kvar gnistan i år.
Synd att du inte får mer kompisar med dig till banan Blom.
Själv körde jag Enduroläger i helgen, landslaget var i Laxå och höll det, riktigt kul och givande.

om någon mot förmodan vill träna i morgon så ska ni slå en pling till hoff på nr0706472272, kan säga direkt att det bara blir asfaltsträning i morgon.

Någon träning idag? Kommer gruspartiet isåfall vara öppen?

om någon mot förmodan vill träna i morgon så ska ni slå en pling till hoff på nr0706472272, kan säga direkt att det bara blir asfaltsträning i morgon.

en liten film om vad man kan leka med nu när det inte är någon som kör. vart kör man cross eller enduro nu. och vilka dagar är de åkning på. är de någon som kör eller latar alla sig nu tills isen kommer.???? http://www.bike.se/content/2035/ eller lite teknik träning på grusdelen kanske skulle vara nått för oss. http://www.bike.se/content/1773/

Last edited:
När drar träningarna igång? :)

Inget spikat. I Mars kanske. Improviserad träning brukar ske tidigare än officiell. Som det är just nu så är det ju inte mycket till vinter som kan senarelägga säsongsstarten känns det som.

Det kommer upp info på Teknis hemsida och även här när vi officiellt kör igång.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT