Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

Vilka träningstider har ni? Går det att lösa engångsavgift på plats eller måste man ordna med medlemskap innan man åker?

tis 16-19 och lör 9-14 (kolla hemsida eller här för säkerhets skull)
medlemskap i en valfri swemo-ansluten motorklubb tror jag fortfarande gäller
är du inte det går det bra att lösa medlemskap i Teknis motor club 300kr/år
kolla hemsidan hur man gör, går att lösa på plats men då tar det lite extra tid att få medlemskort
träna går däremot bra i vilket fall

tis 16-19 och lör 9-14 (kolla hemsida eller här för säkerhets skull)
medlemskap i en valfri swemo-ansluten motorklubb tror jag fortfarande gäller
är du inte det går det bra att lösa medlemskap i Teknis motor club 300kr/år
kolla hemsidan hur man gör, går att lösa på plats men då tar det lite extra tid att få medlemskort
träna går däremot bra i vilket fall

Okej, tack för bra svar! Vad gäller för skyddsutrustning, ryggplatta+skinnställ, måste man ha crosstövlar eller går det bra med vanliga gatstövlar? samt får man köra med oskurna slicks?

för träning godkänner vi sportmockasiner, annars gäller "vadskaftade kängor av motorcrosstyp (kraftiga)" står det i reglementet, vet inte hur kinkiga dom är
skinställ, ryggskydd, hjälm (givetvis) och skinhanskar
många kör med oskurna slicks(så även jag ibland), är nog mest en smaksak om man vill ha skuret eller ej

Passa på att komma och köra imorrn, 10-14, nästkommande två helger är fullbokade med läger och alltså ingen ordinarie träning.

Fan också, blev aldrig någon träning för mig i tisdags. Fick riva ur motorn i måndags och lämna iväg för ramlagerbyte :gråta Hoppas jag får tillbaks motorn nästa vecka så man får ut och gasa lite på den efterlängtade semestern..

Fan också, blev aldrig någon träning för mig i tisdags. Fick riva ur motorn i måndags och lämna iväg för ramlagerbyte :gråta Hoppas jag får tillbaks motorn nästa vecka så man får ut och gasa lite på den efterlängtade semestern..

Får hoppas på det. :)

Supermototräning lördag kl.10-14, tänk på att det är Dråpslaget så det kan vara fullt i depån så vi kan behöva parkera innanför grindarna framför garaget.

Träning lördag kl.10-14, tänk på att bil-i-snöre har tävling så ingen parkering på höger sida i depån, eller ännu hellre, parkera innanför grindarna.

Träning lördag kl.10-14, tänk på att bil-i-snöre har tävling så ingen parkering på höger sida i depån, eller ännu hellre, parkera innanför grindarna.

kul dag på motorstadion. Aktivitet på alla banor samtidigt...

Organiserad träning nu på Lördag 25e aug. Träning på att köra tävling. 300 kr. kl 0900-senast 1800. Kräftskiva i klubbhuset på kvällen.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back