Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
Supermoto skrev:
2689581 Du menar att VI ALL är medlemmar i SAMMA klubb. Dvs VÅR klubb :pannkyss

Vi kommer komma fram till att bygga mer asfalt samt dra om gruspartiet en del för att lösa bullerproblemen. I stora drag.
Sen kommer det bli en jämrans massa tjafs om detaljer i utformningen av banan :) :tummenupp



Vad jag menade var: trots avståndet, så är jag ändå medlem, och kanske därmed hade varit välkommen. Missförstånd?

Det räcker nog med de kockar som är med och rör i grytan...:) Ville bara visa intresse.

Mvh Mig.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Cupcake skrev:
2689608 Vad jag menade var: trots avståndet, så är jag ändå medlem, och kanske därmed hade varit välkommen. Missförstånd?

Det räcker nog med de kockar som är med och rör i grytan...:) Ville bara visa intresse.

Mvh Mig.
haha, och jag menade att det är inte vår (vår = vi i örebro) klubb utan även din oxå. Lika mkt som min eller stoffys eller marcus eller.... -> du är såklart minst lika välkommen som nån annan.
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Supermoto skrev:
2689581 Sen kommer det bli en jämrans massa tjafs om detaljer i utformningen av banan :) :tummenupp

Ja för jag kommer ju sätta mig emot alla förslag om hopp högre än 30 cm....:tuttar
 

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Lennartsson skrev:
2689740 Ja för jag kommer ju sätta mig emot alla förslag om hopp högre än 30 cm....:tuttar

Det heter gupp om det är lägre än två meter. Hoppas innerligen att vi får ett riktigt hopp.

Är det ide att prata om utbyggnad när det vi har inte är klart? Och inte betalt.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
RaceMe skrev:
2689799 Det heter gupp om det är lägre än två meter. Hoppas innerligen att vi får ett riktigt hopp.

Är det ide att prata om utbyggnad när det vi har inte är klart? Och inte betalt.
Diskussionen kommer tydligen börja på annat ställe än jag trodde då :)
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Supermoto skrev:
2689801 Diskussionen kommer tydligen börja på annat ställe än jag trodde då :)

Nä tycker vi försöker diskutera alvar på mötet den 6e å bara vädrar allmäna åsikter ideer och personliga påhopp på nätet här och nu.
 

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Ja vill ha bankade asfalts kurvor! :tummenupp
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Tycker det är ganska enkelt, dom som hjälper till att bygga bestämmer hur den ska se ut:tummenupp
 
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Lennartsson skrev:
2689808 Nä tycker vi försöker diskutera alvar på mötet den 6e å bara vädrar allmäna åsikter ideer och personliga påhopp på nätet här och nu.
Haha, jag menade alltså att själva diskussionen kommer ta sin början vid ett annan utgångsläge än jag trodde. Inte själva tidpunkten eller platsen.

Personliga påhopp!? Vafan menar du :mad: Åk hem och tvätta dina kräkslakan istället !!!




:pannkyss
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Supermoto skrev:
2689871 Haha, jag menade alltså att själva diskussionen kommer ta sin början vid ett annan utgångsläge än jag trodde. Inte själva tidpunkten eller platsen.

Personliga påhopp!? Vafan menar du :mad: Åk hem och tvätta dina kräkslakan istället !!!




:pannkyss

Dom är på kemtvätt redan...Tjejer å sprit...uj uj uj

För er som inte sett monstret än...Här är lite mer bilder...
http://www.johanlennartsson.com/2007-motard.htm

TERMINATOR skrev:
2689860 Tycker det är ganska enkelt, dom som hjälper till att bygga bestämmer hur den ska se ut:tummenupp

Håller med.... Får man ta med egna redskap när vi bygger...Du kan ju ta med en spade Johan å Jocke en kratta och bygga era hopp med så tar jag och Ola med en H12a En 4400 och en JCB och bygger våra...:arsele ...hehehe
 
Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Lennartsson skrev:
2689897 Dom är på kemtvätt redan...Tjejer å sprit...uj uj uj

För er som inte sett monstret än...Här är lite mer bilder...
http://www.johanlennartsson.com/2007-motard.htm



Håller med.... Får man ta med egna redskap när vi bygger...Du kan ju ta med en spade Johan å Jocke en kratta och bygga era hopp med så tar jag och Ola med en H12a En 4400 och en JCB och bygger våra...:arsele ...hehehe


ja du gärna ta med men du måste låna ut den till mej, du får naturligtvis låna min spade


finna bilder på din hoj, MEEEEEN lägg uppp bilder som går att förstora
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Ja och jag fixar lån på banken så skicka vi på 1km asfalt till på en gång :)
 

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Vi kan börja sätta kåpor på hojjarna och böja ner styrena också! :tuttar
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
2691790 är du inte klok.. det behövs ju mer grus, och mer grus = mer hopp:pannkyss :tummenupp
Vill du ha mer hopp och grus finns det en bana med bara sånt på en liten bit ifrån vår :tummenupp
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top