Trååkigt!

Kjelle skrev:
Helvetes j*vla sur-höst! :huvet :4skrika :mad: :död

Vad tråkigt allting blev, när sommaren tackade för sig och höst-eländet dök upp. Inte blev det så mycket hojåkande som man hade tänkt sig i somras heller. Jag är deprimerad. Det är långt till våren, och tomtejävlen kommer väl inte till gamla gubbar heller. :arsele

Ledsen att jag varit lite frånvarande ett tag vad beträffar PBR. Har haft rätt mycket omkring mig de senaste månaderna. Vet knappt vilka som bytt till vilka hojar, eller om det finns några tappra med R-cyklar kvar längre... :confused:

Skall försöka skärpa mig. Hur blev det förresten med pub-kvällarna, är det nåt på G snart? :fyllisar
jag håller med. livet är ett skitspel på hösten.
och Kjell. jag kör R-hoj nästa sommar igen.
I vinter kommer jag att plasta R-hoj.

TERMINATOR skrev:
jo men det erik säger igentligen är att Kjelle lilla gubbsingen, inte va ledsen för det är höst KÖP EN OFFROAD istället och häng med
jag tror att kjelle hellre skiter sig själv i strupen

JAAA!!! ÄNTLIGEN är hösten här!!!!
Så folk slipper hitta på en massa dåliga ursäkter som att åka hoj för att komma ut och träffas.
Nu kan vi säga rent ut att vi ska träffas för att fika. :tummenupp :)

Kjelle, du bara MÅSTE följa med ut i vinter... Det är riktigt superduperfinemang att sitta i vintersolen och lapa kaffe. :tummenupp
(Även om man måste släpa med en massa crossgrejjer ut som "kamoflage" för fikandet :gnissla ).

Kyckling skrev:
JAAA!!! ÄNTLIGEN är hösten här!!!!
Så folk slipper hitta på en massa dåliga ursäkter som att åka hoj för att komma ut och träffas.
Nu kan vi säga rent ut att vi ska träffas för att fika. :tummenupp :)

Kjelle, du bara MÅSTE följa med ut i vinter... Det är riktigt superduperfinemang att sitta i vintersolen och lapa kaffe. :tummenupp
(Även om man måste släpa med en massa crossgrejjer ut som "kamoflage" för fikandet :gnissla ).

:hihi :hihi :hihi :hihi typ

ikväll har ctd och jag tänkt att lysa upp höstmörkret med att plasta lite kåpor... om inte annat kan man ju hoppas på att bli lite hög på epoxi... :D :näsblod :D

*/ ?>
Back