Träsknigger

En annan hit från den tiden var att gå på bio i finland, oändligt tragiska krigsfilmer, nöd och misär i timmar, samt att 95% av publiken satt och rökte hela filmen..
Det var fan inte lätt att få handen innanför troskanten på Saari där inte...

:D :tummenupp

HAHA! vad fan heter den hemska serien eller vad det är när han bränner runt på nån custom-hoj och slåss? :rofl

Renegade :fakta

....men Battlefield Earth är fortfarande sämsta filmen!! :mattias

battlefield_earth.JPG

Alltså, nu får ni fan ge er, kan hålla med om att många filmer ni nämt är dåliga. Men bara för att de är lite B eller har dåliga effekter så kan de ju ha ett visst underhållnings värde... Ska vi snacka SÄMST, så finns det bara en:

Surf Nazis Must Die:huvet

Filmen är från 80-talet och handlar om ett gäng surfande nazizter med maskingevär.... som bor på den lokala stranden och inte låter nån annan surfa...:va (vad jag kommer ihåg i alla fall)

http://www.imdb.com/title/tt0094077/

Anledningen till att jag sett filmen är att jag och några vänner för typ 10år sedan besökte ett par videoaffärer med målet att hitta just den sämsta filmen någonsin... Enligt mej lyckades vi..

EDIT: Hittade en trailer, (som iofs är så dålig att den är kul:va) Ni måste fan se den http://www.liberatedfilms.com/film-59521-Surf%20Nazis%20Must%20Die%20-%20Trailer

Last edited:
jisses. surf nazis får ju toxic avenger att se ut som en guldrulle.

die zombie-jäeger en riktig kultrulle i jämförelse.

men jag tror nog jag nominerar det mesta ur den enorma mängd dynga som kallas för svensk film. talanglöst, oinspirerat och ointressant.

"frostbiten" t ex.. gick inte ens att missta för en komedi.

edit: kanske skulle svara på op oxå :tungan , om du sett pirates of the caribbean, så har du sett en träsknigger.. (tia dalma)

"Plan 9 from Outer Space" brukar ofta nämnas som tidernas sämsta film.

Själv klarade jag inte av att se "Spider" (snabbspolade från halva filmen till slutet) eller "The Constant Gardener" (stängde helt sonika av efter 30 minuter).

Sedan dess skall det mycket till innan jag ser en film med Ralph Fiennes igen.

Någon som sett "Kalabaliken i Bender" förresten? Fått ruggiga 1,5 av 10 på imdb...ok bara 200 röster men jäklar vilket bottenbetyg. Är den så illa som det verkar?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT