Träsknigger

larry_swamp_thang.jpg

vafan....had du fotat min fru när hon badar! det var lägre än glocalnet ;)

Är bilden tagen från kvalitetsrullen "Bog, monstret från djupet" ?
Inspelad 79, direktreleasad på Betamax, senare även på VHS, och sedan dess alltid åtfunnen i botten på "begagnade hyrfilmer 5:-" lådan hos alla oseriösa videouthyrare....

Är bilden tagen från kvalitetsrullen "Bog, monstret från djupet" ?
Inspelad 79, direktreleasad på Betamax, senare även på VHS, och sedan dess alltid åtfunnen i botten på "begagnade hyrfilmer 5:-" lådan hos alla oseriösa videouthyrare....

:hihi

På tal om det, vad är världens absolut sämsta skit som producerats i filmväg?
Nu menar jag inte att någon tyckte att Scream-trilogin gärna hade kunnat slutat vid första filmen eller att det var fär mycket blod i Saw.
Utan vad som faktiskt är helt talanglöst och genomruttet skitdåligt.

Har någon en stark kandidat?

The Octagon! Chuck Norris bevisar återigen att han aldrig skulle ha kastat av sig karaterocken för vita duken. :zpy

Förresten vill jag nog nominera allt med Chuck Norris, killen är fan sämst.

The Octagon! Chuck Norris bevisar återigen att han aldrig skulle ha kastat av sig karaterocken för vita duken. :zpy

Förresten vill jag nog nominera allt med Chuck Norris, killen är fan sämst.

Av någon anledning har Jag 2 st dvd med Octagon!!!:mad: :mad:

Jag som växte upp med (och tidigt hade en hemma) videons segertåg har sett såna kopiösa mängder dynga att det är obeskrivligt.

På den tiden när man hyrde film hos Radio/TV handlarna och alla filmer dom hade rymdes på en vägg som var 2x1 meter, och då stod filmerna med omslaget utåt....

Med våran första video följde ett kort som lät oss låna hyrfilmer gratis i ett år, sedan fick vi ett likadant kort av någon som vunnit det i någon tävling, och senare kom vi över ett till...

Det innebar att mina föräldrar hade ungdomsgård hemma, ibland lånade man på sig en trave filmer och sedan bodde det en klase tonåringar nere vid videon.
Coca colan köptes på liters glasflaskor, och min mor funderade på huruvida man kunde skicka in pantkvitton för att få tillgodoräkna sig pensionsgrundande inkomst.

Jag skulle vilja nominera varenda karatefilm som lämnade Asien under den perioden, samt en stor del av rysarna.

Kung Salomons gruvor är det absolut sämsta som producerats i modern tid....

Handlingen är av Indiana Jones stuk men faller platt som en pankaka, skådespelarna är kass och alla ridåer/specialeffekter är så ruskigt illa utförda att man bara vill skratta.

Korpen flyger måste ju vara den absolut sämsta filmen någonsin. En isländsk film med rediga "Swisch" ljud när dom drar upp knivar ur läderfodral osv. Blev tvingade att se denna skräckrulle i skolan.:gråta

Nästan så dålig så man måste ha sett den en gång i livet

....

Min topp-4 lista på urkassa och allmänt dåliga filmer!

1 : Fortress 2
2 : Fortress 1
3 : Cube
4 : Alien 4

Korpen flyger måste ju vara den absolut sämsta filmen någonsin. En isländsk film med rediga "Swisch" ljud när dom drar upp knivar ur läderfodral osv. Blev tvingade att se denna skräckrulle i skolan.:gråta

Nästan så dålig så man måste ha sett den en gång i livet

'Hrafnir flygir' är nog en av de bättre filmer som gjorts inom den genren skulle jag vilja säga. Titta på tre solar så förstår du även om halva skådespelarensemblen är densamma... men det är ju bara jag... =)

Last edited:
Kung Salomons gruvor är det absolut sämsta som producerats i modern tid....

Handlingen är av Indiana Jones stuk men faller platt som en pankaka, skådespelarna är kass och alla ridåer/specialeffekter är så ruskigt illa utförda att man bara vill skratta.

På 80talet såg jag en film av typen "Ben Hur" men med specialeffekterna gjord på någon förskola.
Skådespelarna hade inte ens tagit av sig digitalklockorna.
Ett stort stenblock flyttar på sig när det träffas av en kastad blombukett.
Remmar på vagnarna sitter fast med karbinhakar.

Om man hade lanserat den som parodi hade den varit medioker, men den var bara riktigt usel.

En annan hit från den tiden var att gå på bio i finland, oändligt tragiska krigsfilmer, nöd och misär i timmar, samt att 95% av publiken satt och rökte hela filmen..
Det var fan inte lätt att få handen innanför troskanten på Saari där inte...

Last edited:
"Korpen flyger" och "Korpens skugga" tyckr jag var bra!
Sune Mangs är aldrig fel.
Minns hans prestation som "Djävlatjocka Britta-fitta" i "Bödeln och skökan"!

Riktigt dåliga Svenska filmer:
#1: Tre solar.
http://www.filmsajt.se/index.asp?content=visa_recension&fnr=13333&avd=red
#2: Rymdinvasion i Lappland. http://www.vujer.com/filmer/rymdinvasion_i_lappland_1958/
#3: Raggargänget:
http://www.dvdforum.nu/?upc=7393611031154

Utländsk:
#1: Allt med Jean Claude van Damme.
#2: Allt med Lorenzo Lamas.
#4: Kinesisk propagandafilm.

Angående träsknigger, så tror jag att det är den korrekta benämningen på svartfärgade, afroamerikanska, negeroida lakritstomtar som bor i bayoun.
Benämningen har tillkommit för att skilja dem från stäppnegerna och djungelnegerna.
Hip-hop negrer är ingen ras - det är ohyra.

Last edited:
"Korpen flyger" och "Korpens skugga" tyckr jag var bra!
Sune Mangs är aldrig fel.
Minns hans prestation som "Djävlatjocka Britta-fitta" i "Bödeln och skökan"!

Riktigt dåliga Svenska filmer:
#1: Tre solar.
http://www.filmsajt.se/index.asp?content=visa_recension&fnr=13333&avd=red
#2: Rymdinvasion i Lappland. http://www.vujer.com/filmer/rymdinvasion_i_lappland_1958/
#3: Raggargänget:
http://www.dvdforum.nu/?upc=7393611031154

Utländsk:
#1: Allt med Jean Claude van Damme.
#2: Allt med Lorenzo Lamas.
#4: Kinesisk propagandafilm.

Angående träsknigger, så tror jag att det är den korrekta benämningen på svartfärgade, afroamerikanska, negeroida lakritstomtar som bor i bayoun.
Benämningen har tillkommit för att skilja dem från stäppnegerna och djungelnegerna.
Hip-hop negrer är ingen ras - det är ohyra.

Bra förslag hittills.

Men nu glider vi lite offtrack här, Van Damme är ju knugen på B-action. :mad:
Ingen som helst skådespelartalang eller dylikt men det blir bradåligt på något sätt ändå.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT