Träningstider på Gröndal Raceway

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Nu på Söndag 10-05-02 drar vi igång med träning på banan :tummenupp :banana

Tisdagar mellan 17.00 till 20.00
Söndagar mellan 10.00 till 14.00

Pris 200:-

V Ä L K O M M N A ! ! ! ! ! :)

Kör ni dom här datumen "alltid" eller ska man ringa någon och dubbelkolla vid tveksamheter typ regn o.sv?

Alltid lika tråkigt att åka långt för att komma fram till en stängd bana....

Better safe than sorry så att säga! :)

Annars vill jag bara säga stort beröm till er eldsjälar som gjort detta möjligt med en kanonbana!

Kör ni dom här datumen "alltid" eller ska man ringa någon och dubbelkolla vid tveksamheter typ regn o.sv?

Alltid lika tråkigt att åka långt för att komma fram till en stängd bana....

Better safe than sorry så att säga! :)

Annars vill jag bara säga stort beröm till er eldsjälar som gjort detta möjligt med en kanonbana!

Det ska vara öppet på asfaltsdelen iaf, för jag skiter i vad det är för väder jag ska träna :) Hoppas det blir hälften så ofta som jag planerar, då blir det ändå dubbelt så ofta som jag tränat något annat år :)

Blev träningen inställd igår?
Var förbi och skulle kika lite men såg inte en kotte :confused:

Nejdå det var bara ingen som var sugen :confused: att träna !!!????

Jag själv hann ej byta bakhjul :näsblod men jag och Johan var där och väntade på att någon skulle komma ut men ikkke :va.

Nu snackas det om att flytta träningen till Onsdagar istället pga. SpeedWay träningar ..

Samma tider dock :tummenupp

Onsdagar är ju mycket bättre än tisdagar. Så konkurrerar vi inte heller med varandra.

Är det lungt att komma förbi med vägreggad hoj fullt med allt vad det innebär med lysen osv? Jag vet sen tidigare att det är uppsamlingskärl och inget glykol som gäller, men måste jag plocka bort lysen mm?

Måste man var medlem i svemo ansluten klubb för att få köra på banan?

Är det lungt att komma förbi med vägreggad hoj fullt med allt vad det innebär med lysen osv? Jag vet sen tidigare att det är uppsamlingskärl och inget glykol som gäller, men måste jag plocka bort lysen mm?

Måste man var medlem i svemo ansluten klubb för att få köra på banan?

Låt lysena sitta kvar du!

Uppsamlingsburk och byt ut glykolet i kylaren mot vatten + vattenpumpssmörjning. Sen är det bara att gasa.

Låt lysena sitta kvar du!

Uppsamlingsburk och byt ut glykolet i kylaren mot vatten + vattenpumpssmörjning. Sen är det bara att gasa.

Låter bra det :tummenupp

Men hur var det med medlemskap i en klubb??

Man är ju riktigt sugen på att prova bana och nu när man har en i stan finns det ju inga ursäkter längre :)

Låter bra det :tummenupp

Men hur var det med medlemskap i en klubb??

Man är ju riktigt sugen på att prova bana och nu när man har en i stan finns det ju inga ursäkter längre :)

Ja du bör vara med i en Svemo ansluten klubb och det är för försäkringar o dyligt, och det är Gröndal Motorsport Klubb :tummenupp

Se denna tråd angående tel.nr. till Johan Heggblad.

Välkommen

Höjer denna tråd lite,

Jag har precis pratat med Johan Heggblad och fått bekräftat att det är träning i morgon mellan 0900-1300. Vet att det fanns lite frågetecken bland oss som åker "långväga"

Höjer denna tråd lite,

Jag har precis pratat med Johan Heggblad och fått bekräftat att det är träning i morgon mellan 0900-1300. Vet att det fanns lite frågetecken bland oss som åker "långväga"

Då ses vi i morgon. Har du fixat nya däck nu? Då kommer det att gå fort. :yoparty

Bilder från dagens träning finns här.

http://imageshack.us/g/837/img1004s.jpg/

http://imageshack.us/g/163/img1068j.jpg/

http://imageshack.us/g/684/img1122sa.jpg/

Det skall vara 3st album bilderna sorteras knasigt men använd "oldest" sorteringen så bör dom komma i rätt tidsordningen.

Bilderna håller varierande kvalité liksom åkarna, Vill ni ha någon bild så hojta till eller kopiera direkt från sidan.

Edit: Fokus från fotografen ligger på mig o Jocke, men ni andra finns oxå med.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...