vtwin
Kronisk snigel
Ninjaboy skrev:Visst var det Watz, ingen kommer ut ur Sviestadböjen som han.![]()
Vad har Watz för nuffror på sin hoj??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninjaboy skrev:Visst var det Watz, ingen kommer ut ur Sviestadböjen som han.![]()
http://www.motoveloce.com/foto/sviestad_3/photos/IMG_4679.html Watz med nummer 19 som Erik hade på EM i Vallelunga.vtwin skrev:Vad har Watz för nuffror på sin hoj??
Skulle vara Miinin då, på den sega gathojen.Torkel skrev:Jo, Cralle faktiskt men inga andra vad jag har sett...
Torkel skrev:http://www.motoveloce.com/foto/sviestad_3/photos/IMG_4679.html Watz med nummer 19 som Erik hade på EM i Vallelunga.
Har aldrig sett honom köra med samma wobbel och nära-döden-upplevelse i Sviestadböjen! Han kör mycket rakare spår ut än ovan nämnda piloter och det verkar ju fungera...valmers skrev:Skulle vara Miinin då, på den sega gathojen.
Mattias skrev:Anja toppade 201 kiloarmlängder per toalettbesök. Fast hon väger lite mindre än en flugskit också.
Teddy skrev:201! 201? Verkligen? Jag brukade toppa någonstans mellan 185-195 och med 198 som All Time High, den magiska 200-gränsen passerades aldrig på Aprilian, aldrig någonsin.
Ganska exakt så fort gick min TZ 250 på Sviestad förra året.Mattias skrev:Anja toppade 201 kiloarmlängder per toalettbesök. Fast hon väger lite mindre än en flugskit också.
Nä, inte ens han, men det beror inte på att hans gathoj var seg, för det var den inte, den var snabb få och han var ännu snabbare. Skillanden är att hans gathoj går som en raggarkärra genom Sviestaböjen, den sätter sig på arslet, gungar till lite och far iväg som en raket så fort det blir rakt. Freddes Yamaharacer är så styv att den varken sätter sig eller ställer sig på näsan, den kommer hoppandes i sidled genom kurvan. DET är skillnaden.valmers skrev:Skulle vara Miinin då, på den sega gathojen.
Jag provade inför förra årets säsong att trimma mig för att bättra på mitt handikapp bland alla andra trådsmala kortisar i 250R. På våren landade jag på cirka 73 kg, men då såg jag förjävlig ut. Smal, lång och ranglig, byxorna trillade nästan ner och Nettan sade; "Tjena Pinnen!", när jag klev innanför dörren. Nä, nu är det färdigbantat för min, jag är tillbaka på min cirka-minus-80-kilo matchvikt och går glatt med i FFRW.Torkel skrev:Jag tycker vi ska bilda FFRW - Föreningen Feta Roadracing Wannabes...
Jag har inte haft nöjet att se honom köra på Sviestad. Hörde att han i fjol med en standard ZX-10R körde under minuten med skjuts. Det hade varit kul att se...men inte åka med.Torkel skrev:Jo, Cralle faktiskt men inga andra vad jag har sett...

Teddy skrev:...och Nettan sade; "Tjena Pinnen!", när jag klev innanför dörren.

Teddy skrev:201! 201? Verkligen? Jag brukade toppa någonstans mellan 185-195 och med 198 som All Time High, den magiska 200-gränsen passerades aldrig på Aprilian, aldrig någonsin.
Bikerbitch skrev:Får ett hett tips om att ge sjutton i kopplingen på rakan. Torkel och Anja samt två karlar till [vet inte namnet på er] övertygar om att man ska göra så och jag provar.

Nyteknik skrev:Ganska exakt så fort gick min TZ 250 på Sviestad förra året.
Mr.Jim skrev:Äldre??!!
Du tanten...
Mycket äldre än så och du kommer att få adoptera![]()
jP skrev:Jag vet vilka som ska få renovera växellådan i höst..![]()
Jörgen Player Special skrev:202 hade jag förra året...![]()
/JPS
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem