Hinkas
Sege säger: KÖR!
Mattias tak är mitt golv. Det säger en hel del.![]()
Byggnaden har minst två våningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias tak är mitt golv. Det säger en hel del.![]()
Jag jobbar hela helgen, tyvärr! Nästa år blir det en tävling eller 3.B-race Martin. B-race.
Anmäl dig, anmäl dig!!!
/ Jens
Mellan pass två och tre blir det 'electrical problems' till råga på allt. Jag sitter deppad i skåpbilen och har en mängd människor som undersöker ställningen i VM när jag plötsligt hör 'dä wyker om ditt bakdäck döh!'. Jomenvisst, troligt. Inte mycket. Fast sen inser jag att ja jävlar vad det ryker och Mattias elaka, spontana skratt ekar över hela Linköping.
Måste bara lura med Victor också, så har vi en till stockholmare som kan grina lite om hur dåligt det går.
Ja man ska ju göra det man är bäst på...Hell no, jag pysslar med sånt här fortsättningsvis;
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=202837
Ja, du måste gå en våning till på mornarna, och har längre till friheten på kvällarna!Mattias tak är mitt golv. Det säger en hel del.![]()
Läs mina andra rapporter så kanske du kan förhala jobbandet ett par minuter till!Fan, här sitter man och ska jobba och så halkar man in på det här!!!!!
"Det är så tråkigt med folk som faktiskt KAN köra" är bara en av många lysande formuleringar.![]()
Idé: Vi skiter i att köra motorcykel och hittar på nånting om nåt Nya Zeeländskt mästerskap där vi slåss om förstaplatsen konstant! Ingen kan kolla det.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |