Träningspartner på gymet?

Smygfota dom i veckan efter ett pass o tycker dom har gjort ganska bra framsteg.

View attachment 255669

Nu skulle vi vilja se korten på dig:tuttar

hahahah ja har precis börjat, så det finns inget att visa än! hahaha....o d där fotot räknas inte! ska vara helkroppsfoto ;) frivilligt om man vill ha kläder på el inte....:D :D

Jag ska nog ta en förbild och lägga upp här för Moneys skull och sedan en efterbild.

Var snäll nu Money mot våra sorts hundar, men jag tror inte Skuggan gjorde i brallan för han har själv haft rottisar :P

Nej inga helkroppsbilder gick dom med på....du skulle bli så till dig i byxan:arsele :tungan

jasså, skiljer det sig på stockolmskillar o malmökillar. ja kan avslöja att ja har sett d mesta. ;) o skiljer det sig så vill ja ha bildbevis.....
du vet vad man brukar säga.....biffiga muskelkillar tränar för att de har mindrevärdeskomplex -> between there legs. ;)

Jag ska nog ta en förbild och lägga upp här för Moneys skull och sedan en efterbild.

Var snäll nu Money mot våra sorts hundar, men jag tror inte Skuggan gjorde i brallan för han har själv haft rottisar :P

yes please! :)

hahah nä d va inte meningen att skrämma Skuggan, min lilla fis hade skitit på sig om nån hoppat på mig. hahahah världes fegaste hund! men min andra har lite mer vakt o hon hade säkert skyddat mig. :P

Last edited:
Ja min snorre är så liten den kan bli, måste träna, äga en 1000cc och en anabolablattehund.

Ligga?? nån?

Ja min snorre är så liten den kan bli, måste träna, äga en 1000cc och en anabolablattehund.

Ligga?? nån?

hahahahaha.....psst d heter borra! hahha.....ser du, det ÄR sant! hahahaa.....:P:D

Ligga?? nån?

Då han du hajja hur kört det är för mig som bygger Turbohoj och siktar på att skaffa en Grandanois:D

hahah nä d va inte meningen att skrämma Skuggan, min lilla fis hade skitit på sig om nån hoppat på mig. hahahah världes fegaste hund! men min andra har lite mer vakt o hon hade säkert skyddat mig. :P

Vaddå skrämma :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...