Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beror på pris och sånt, men visst, det är nära och bra. Hur är det med vädret under den tiden på året? Poznan ligger ju inte särskilt långt söder om oss.micke.a skrev:
zilog skrev:2528063Någon med plats att transportera ett styck skabb-blade som ska åka ner? Jag är eventuellt intresserad.
zilog skrev:2528063Någon med plats att transportera ett styck skabb-blade som ska åka ner? Jag är eventuellt intresserad.
imaster skrev:2529053Vi kanske kan samköra din skabb-blade med min båge ner på nåt sätt, det här verkar riktigt skoj!
Nån som har nån vettig prisuppgift..?
EDIT: Jag har också ett täckt släp men jag har ingen aning om hur många hojar det går in. Min Mille gick in med rätt god marginal...![]()
zilog skrev:2529091Dit behöver jag bara plats med skabb-blade + en trave däck, hem blir det enklare då en hoj i 37 småbitar lätt går att stapla i kartonger
EDIT: Vad har du att dra med? Min Micra saknar tyvärr dragkrok![]()
Mr K skrev:2529119Jag och GSXR1100R har haft samma idé. Vänta lite med och bestämma er så kan ni åka med oss. Vi har ju dock varit där 3ggr redan 2006 och känner till Poznan och banan redan.
Mr K skrev:2529119Jag och GSXR1100R har haft samma idé. Vänta lite med och bestämma er så kan ni åka med oss. Vi har ju dock varit där 3ggr redan 2006 och känner till Poznan och banan redan.
Det är lungt så.zilog skrev:2529125godtar de att jag har tät magkåpa, avplockade backspeglar/blinkersar, najade bromsok/olja samt tejpade lysen? Eller måste lysen etc också bort?
Jag klarar mig på ett set beg racedäck på 3 dagar med min 600a och jag använder inte däckvärmare.zilog skrev:2529125
Vidare, hur mycket däck gör man åt med? Planerar att köpa på mig några set begagnade bandäck i vinter så jag har till Poznan-resan isf.
Mr K skrev:2529428Jag klarar mig på ett set beg racedäck på 3 dagar med min 600a och jag använder inte däckvärmare.
www.dinvenbike.com har 4 ggr nästa år och det är ett helhetskoncept med hotell, mat, garage, fest, fotografer osv. De kör i Maj, Juni, Juli & Augusti.imaster skrev:2530159Får ni in så många hojar då?
Åker gärna med er, det hade vart perfekt. Hur mycket brukar det kosta?
Jag kör på Brno i April och kommer inte att hinna med extrakörning i Poznan i April, däremot så kör jag säkert Poznan senare med DVB.Mr K skrev:2530894www.dinvenbike.com har 4 ggr nästa år och det är ett helhetskoncept med hotell, mat, garage, fest, fotografer osv. De kör i Maj, Juni, Juli & Augusti.
Deras hela paket kostar 525€ eller 325€ i snikvariant utan hotell, mat och garage. Totalt med bensin, bira, mat på dagen och färja så hamnar man på ungefär 8-9000kr om man är 2st som delar bil och släp.
Jag och GSXR1100R tänkte ordna en licensträning men kanske en snabb gatgrupp i April och köra självkostnadspris. Har inga priser än men det blir billigt.
GSXR1100R skrev:2532911Jag kör på Brno i April och kommer inte att hinna med extrakörning i Poznan i April, däremot så kör jag säkert Poznan senare med DVB.
Det är http://www.bike-promotion.de/ som håller i det men man brukar boka genom Lacknack på Racingforumet.micke.a skrev:2533203När skall du köra i Brno, och var anmäler man sig till det ?
Vad kostar det, hur många bandagar ?
//micke
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |