Träningsläger! Påskhelgen i Karlskoga

En fråga bara såhär dagen innan, när börjar det imorrn ?? :D kan ju kanske vara bra att veta..

:tummenupp Tack Stefan,Mike o instruktörsgänget för att Frippe o jag fick vara med o köra 70cc under långfredagen,hade gärnat varit med hela helgen om tid funnits. Vi lär ju vara rookies livet ut så vi kommer gärna nästa år o deltar fullt ut inkl teoripassen om vi får.

Kanonhelg Stefan,hoppas du orkar hålla på i många år till.

/Peter

Tacktack Stefan för mycket bra körning:Bugar :klappar :Bugar :klappar :Bugar o lite :tuttar :tuttar så du blir riktigt glad Stefan MVH Peter Ilar

Det känns som vi hade bra koll på det mesta den här gången. Varje år är det nya utmaningar och grejer vi måste försöka anpassa oss efter. Vi startade för 4 år sedan med enbart 125 juniorcyklar och 5-6 instruktörer. Nu räknade jag in 14 instruktörer och ytterligare 5-6 funktionärer. 2 grupper med allt från 100cc. till Andy Pfeiffer på sin 600cc. En hel-es stor utmaning. + en fri grupp som vi alltid haft.

Allt det här styrde killarna och tjejerna från SMC.s instruktörsgrupp på ett grymt proffsigt sätt. Inte en (1) negativ kommentar från någon på 3 dagar. Då menar jag inte gnäll. Jag menar att ingen hade ens ett litet önskemål på något som kunde göras bättre.

Alla ni som ställde upp frivilligt alla dagar och skötte bärgning, flaggning, utsläpp osv. Jag hoppas ni förstår hur mycket i betyder. Lite som i fängelse kan vi bara erbjuda fritt boende och mat. Inga rymningar!

Ambulansen och Mike Luff valde att fira påsk med oss på banan. Det fanns alternativ. Men inget som lockade mer.

Jaa. Ni vet...Tack

Stefan Carlsson
SMC RoadRacingFabriken

Har nu kört som instruktör för RR-fabriken i 3 år och alltid upplevt deltagarna som nyfikna och snabblärda men i år var nivån ännu högre och jag måste säga att så jämna (i körningen) och snabblärda som ni var har jag aldrig upplevt tidigare. Så jag önskar er allt lycka denna och kommande tävlingssäsong så syns vi nog ute på någon bana i sommar, om inte annat förhoppningsvis på RR-Fabrikens träningsläger nästa vår.:tummenupp

Mvh!
// Niklas
(Svart CBR600:a med #9, som för övrigt rasade (motorn) på sista passet:gnissla )

Ett stort tack till er alla som gjorde denna helg möjlig.
Dessa tre dagar var otroligt roliga och lärorika.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT