Träningsläger på Åland igen ?

Supermoto skrev:
Hehe :D Vaddå? Förstår inte vad du talar om...

Vi hade Pole till hemresan, nu vet vi även att det tar ~4h Örebro - Grisslehamn och inte ~3h :crash :rodnar :o :notme

Btw, du borde byta ut din avatar till en BMW med tillhörande soppåse omedelbums :D

det får jag inte för tjejen för hon har egenrätt på hojen :D
kanske en snabbis då!

Är du nöjd supermoto? tyvärr orkar jag inte sätta dit en påse :D

Supermoto skrev:
Öka tempot med bilderna nu phukko. Bara 550 kan väl inte ta så lång tid att lägga upp :hej

phuk U!

Killen som äger laptopen kom och snodde den nu, så jag han inte tanka över bilderna som var på den, det kommer att ske på onsdag.
Men jag har lite bilder från dom sista passen på söndagen, jag lägger upp en modemdödar tråd här.....ska bara få över dom från kameran till computadoren....hang on..... :D

motardnisse skrev:
Är du nöjd supermoto? tyvärr orkar jag inte sätta dit en påse :D
Skitsnyggt :D :tummenupp

phastasphuk skrev:
phuk U!

Killen som äger laptopen kom och snodde den nu, så jag han inte tanka över bilderna som var på den, det kommer att ske på onsdag.
Men jag har lite bilder från dom sista passen på söndagen, jag lägger upp en modemdödar tråd här.....ska bara få över dom från kameran till computadoren....hang on..... :D
Järnspik. Jädra färgnasare. Ligg på!!

Modemdödare går bara bra :tummenupp

Jag kan inte göra annat än jubla! Jag hade skitkul och det var hur ball som helst att träffa er allihop!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

Yasha skrev:
Jag kan inte göra annat än jubla! Jag hade skitkul och det var hur ball som helst att träffa er allihop!

Same too you :tummenupp

Sorry supermoto! jag var tvungen att byta bild innan tjejen kom på mig :D

Yasha skrev:

Kan inte annat än å hålla me! ;)
Hade faktiskt skitskoj, även fast jag blev tokmobbad av Phastasphuk å Mindraper. :D
En eloge t Supermoto som inte va så jävlig emot mig :bow

Å förresten, d va inte jag som missbedömde vägavståndet mellan Uppsala å Grisslehamn! :notme (nu skrev jag stånd....*s*)

//"lillasyster"

Jepp en kanon helg helt klart, bara söndagen som var lite trist för min del men då hade jag ju tid att försämra bonnbrännan man hade, till en nästan ännu värre och fulare solbränna :o skulle kanske ha gått i bar överkropp men då hade nog folk trott att det var Chewbaka(stava?) i starwars som gled omkring i depån å kört av bana eller nått ;)

Super av Tom som fixar att vi får åka där!!

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back