ja hur blir det nu??hade vart bra med svar så vi kan planera
![]()
Jag tror inte ni får svar förrän nästa vecka. De i TMC som har koll är nog alla i Östersund och kör SM.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja hur blir det nu??hade vart bra med svar så vi kan planera
![]()
Blir det någon körning på fredagen innan lägret? Vi är ett gäng götar som är ruskigt sugna på o prova på banan lite innan lägret.
Är det så att vi kan sova i klubbstugan eller duschstugan? Kanske även i värsta fall tälta på området kanske?
Teknis sida har vart nere i snart en vecka för övrigt, är ju lite dumt då denna sidag alltid är så stabil och aldrig pajar...![]()
Tränar man inte så blir man inte bättre.synd att man inte är bättre för då skulle man ju va med![]()
Uppladdningen har börjat, mystiken tätnar, ska bilen hålla? Alla hojar har startats med olika resultat![]()
![]()
Jag tror växellådan kommer rasa strax efter Lidköping.![]()
Vi kör en annan väg så det är safe...
Varför är inte du anmäld?![]()
Hehe bra lösning.
Jag har slut på pengar, men skulle suget visa sig för stort kanske jag dyker upp ändå, om det finns plats över, vi får se.![]()
Jag tänkte försöka åka dit på fre kväll, och slagga någon stans på området, så ha grindarna upplåsta tack! Men när börjar körningen på lördagen?? eller är det bara jag som är blind?
Ja då var lastningen så gott som klar. bara fylla på soppa och nervöskolla packningen några gånger så inte hälften är kvar hemma...
Vi ses på träningen i morgon![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |