träningsläger fuente alamo 2005

Webspy skrev:
tänkte mest på antalet hojar i bussen...

Jag vill också!!!!!

Har även c-kort, om det behövs chaffisar.

**"Mattematisk uträkning borttagen pga. för få hjärceller."

Klart intressant....

pm:a om du vill ha sällskap i bussen..

**Jag var nog borta från skolan den dagen...... Visst helt korrekt.
Säger som båtkapten som körde sönder Essingebron... Fick visst hjärnsläpp!!

Fortfarande helt Ok pris tycker jag.
//
Benny

Last edited:
RR:Benny skrev:
Jag vill också!!!!!

Har även c-kort, om det behövs chaffisar.

3L/mil x 700 mil (eventuella felåkningar inkluderade)= ca 7000:- / 6st (Om det finns plats) =1166:- per pers.......

Klart intressant....

pm:a om du vill ha sällskap i bussen..
//
Benny

3 liter milen x 700 = 2100 liter * 9kr (dieselpriset?) = 18900 / 6 pers = 3500kr.

Swedie skrev:
3 liter milen x 700 = 2100 liter * 9kr (dieselpriset?) = 18900 / 6 pers = 3500kr.

stämmer nog lite bättre...plus vägavgifter och båtar....om maninte pallar köra nationalen ner men det är segt så räkna med ytterligar 3-4000 i vägavgift.

o andra sidan så kanske säg 26.000 totalt på de fyra som får plats inte är så farlig? Boende ingår ju.... 6.500:- per pers + 2.200:- för lägret är ju bästa kompispris för en riktigt FET roadtrip !

Sen tar det ju en dag extra att åka ner samt att värmen i bussen medans man åker suger hårdare än hårt !

//

Webspy skrev:
o andra sidan så kanske säg 26.000 totalt på de fyra som får plats inte är så farlig? Boende ingår ju.... 6.500:- per pers + 2.200:- för lägret är ju bästa kompispris för en riktigt FET roadtrip !

Sen tar det ju en dag extra att åka ner samt att värmen i bussen medans man åker suger hårdare än hårt !

//
En dag extra vet jag inte...beror välmest på om man har nån generator som laddar eller inte...hehe... :pannkyss Låter klart acceptabelt ekonomiskt i mina öron,vi gjorde av med bet mer än så förra året...

Swedie skrev:
Någon här som vill teama ner? Jag var där förra året och banan är sjukt rolig att köra.
QUOTE]

Skräp att jag inte har fixat växellådan än :brinnerup
Annars hade jag skippat ett träningsläger och kört hoj iställe som avkoppling.

Är det ingen som kan plocka upp mig på vägen den 26 januari istället när jag ändå är nere i Frankrike och har tävlat klart europatouren?
Är bara 132 mil därifrån då.
http://www.viamichelin.com/viamiche...e=1.0|EUR&devise2=Other&image.x=32&image.y=12

Dal-Mausen

#57 Thundrace skrev:
stämmer nog lite bättre...plus vägavgifter och båtar....om maninte pallar köra nationalen ner men det är segt så räkna med ytterligar 3-4000 i vägavgift.

Frakt av 4-5 hyojar kan ev ombesörjas till självkostnadspris,fraktas då i nytt stort isolerat släp,kostnad enligt följande:diesel trelleborg-spanien tor ca 7500
bro samt färjekostnader tor ca 2000 vägskatter tor ca 4000.alltså ca 13500 totalt delat påv 5 h0jar dvs knappt 3000 per cykel.cyklarna lämnas i trelleborg och hämtas i trelleborg efter hemkomst.förutsättning att släpet blir fullt,annars kör jag utan släp 30 km/h fortare.
mvh micke :tummenupp
banan finns länkad på allround-racing.com

Hansens Motor skrev:
Frakt av 4-5 hyojar kan ev ombesörjas till självkostnadspris,fraktas då i nytt stort isolerat släp,kostnad enligt följande:diesel trelleborg-spanien tor ca 7500
bro samt färjekostnader tor ca 2000 vägskatter tor ca 4000.alltså ca 13500 totalt delat påv 5 h0jar dvs knappt 3000 per cykel.cyklarna lämnas i trelleborg och hämtas i trelleborg efter hemkomst.förutsättning att släpet blir fullt,annars kör jag utan släp 30 km/h fortare.
mvh micke :tummenupp
banan finns länkad på allround-racing.com

Håll en plats till mig till imorgon i släpet så skall jag kolla flyg.. Mvh Johan..

Efter att ha räknat på saken (samt att vi inte verkar få ihop en hoj tills dess) så avstår iallafal jag. Vore skoj om du körde något liknande till våren igen (mars)

/F

mvh
Freppa skrev:
Efter att ha räknat på saken (samt att vi inte verkar få ihop en hoj tills dess) så avstår iallafal jag. Vore skoj om du körde något liknande till våren igen (mars)

/F

I mars blir det cartagena,precis lagom till svensk säsongsstart,även den en trevlig bana.återkommer i ämnet.
mvh micke :tummenupp :tummenupp

Hansens Motor skrev:
mvh

I mars blir det cartagena,precis lagom till svensk säsongsstart,även den en trevlig bana.återkommer i ämnet.
mvh micke :tummenupp :tummenupp

Det lägret kommer jag oxå försöka köra..... på mitt nya "hemliga" ERF-monster.... samt Brno. Kommer att bli en skön vår :)

Webspy skrev:
Det lägret kommer jag oxå försöka köra..... på mitt nya "hemliga" ERF-monster.... samt Brno. Kommer att bli en skön vår :)

va fan kan du lära oss andra att skita pengar lr :3freak

men fan hade vart kul med två läger på våren både Brno och Spanien

Gottis skrev:
va fan kan du lära oss andra att skita pengar lr :3freak

men fan hade vart kul med två läger på våren både Brno och Spanien

Det handlar om prioriteringar....... samt om att jobba jämt !

Samåkning ??

Jag är riktigt sugen på att följa med, men måste lösa frakt av hoj.
(Trelleborg är ju nästan halvägs dit för en Stockholmare)

Någon som har plats för en extra hoj?
C-kort finns också, om någon behöver en extra chaffis (+ hoj).

Jag har även ett bra "flyttsläp" för 2 hojar men ingen dragbil som duger.

Mvh
//
Benny

RR:benny, vi kanske kan ta din hoj mot en avgift, men vet inte om Du ... kan få plats. Vore det intressant?

Swedie skrev:
RR:benny, vi kanske kan ta din hoj mot en avgift, men vet inte om Du ... kan få plats. Vore det intressant?

?? den lilla Funken sa att det "bara" gick in 2 hojar i LT:n....

Men om vi ska åka buss så funkar det mesta !

Samåkning ??

Swedie skrev:

ABSOLUT!! Vore toppen.
Går ju riktigt bekväma flygresor ner dit.

Logi borde väl gå att lösa på plats?
Hur gör man med verktyg, luft osv.?

//
Benny

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT