Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
obruT skrev:host host..
hur ska en R1:a från 00 vara drevad på Brno....(med en feg och "långsam" förare)
Bikerbitch skrev:På min deltidslön kommer jag inte långt. Om jag lyckas skaffa heltidsjobb igen så kanske kanske det finns en chans. Hur många platser fanns det?
Webspy skrev:Det fanns platser kvar sist.
Så det är nog ingen fara!
obruT skrev:det går ju ändå pengar....10000kr typ....(om allt håller)((och man inte krashar allt för hårt))
Webspy skrev:10.000 kostar resa samt läger. sen gör man ju av med däck och bränsle samt mat.
jorpes skrev:Skulle gärna vilja få lite ny info från Lacnac och ett gironummer så man kan betala in.
Eller skall vi betala direkt till Thomas på BikePromotion?
Tack
/Jorpes
GSXR1100R skrev:27. GSXR1100R åker ner med Jorpes enbart för att hetsa Webspy av banan.
De e inte så vanligt att man får svänga ut med bussen på våra svenska banorfezt skrev:varför har ja inte sett den på banorna i år?![]()
Webspy skrev:Vi var på anderstorp, bikeweek, sviestad o knudan.... Annars har det varit STCC i år!
RTR skrev:Coolt! vad fick du för varvtid?
själv har jag lagt några varv på Schleiz och på Ringen
har hört att Lill-Köla hade en bedrövlig varvtid med sin MB på Ringen (över 1h)
![]()
Eftersom jag numera äger hojen till 100% så känns det mer motiverat att meka, den nya (lånade) bensin pumpen gör nog susen, sen visade det sig att batteriet inte tog emot laddning, men med nytt batteri och bra flås i pumpen så ska nog The Killed Sukka äntligen varva ur, det blir till att outlaw testa hojen så snart som det blir torrt på vägarna igen.Webspy skrev:hehe... du kommer bara skylla på att den inte varvar mer än 7000 när den sackar i uppförsbackarna....
Tyvärr tror jag inte att du kommer att få glädjen att köra ifrån mig eftersom jag troligen kommer turnera i Frankrike vid denna tidpunkt, sorry.Chris Ash skrev:2.Chris Ash som ska åka ifrån Goodstuff trots halva effekten, på effektbanan Brno.....
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |