Gubbracing
Ny medlem
Nästa helg kör vi ett läger på åland!
Ett läger för alla motardåkare och även quadar.
Ingen utstuderad skola utan mest frikörning även om jag själv som inte ska köra kommer kunna kolla in er och hjälpa till med det jag kan vad det gäller körningen
..
Kostnad 800:- Max (överskott går tillbaka till er i form av öl å grillat mm
)
Ingår i pris: banan från lördag morgon till söndag kväll.
Boende blir tyvärr inte som det brukar i skolan och ingår inte.. dock kan det gå att få plats ute på banan i dom husen som finns där.. har själv en husvagn som rymmer 4 st som jag kan ta med och kan lånas till kostnad för vad färjan tar extra för den..
Har kollat med vikingline och det finns ganska gott om plats fre kl 15 och 20 dit - hem kl 20 sön med bil som inte är husbil, då blir det kl 8 mån hem.
Får svar i morgon om vi kan få lite idrottsgrupprabatt...
Anmäl er till mej på 070-39 39 585
Eller här..
Betalning på plats går bra..
(behöver ni däck så kommer jag ha med en hel del till nästan gratispris
)
Häls Tommy..

Ett läger för alla motardåkare och även quadar.
Ingen utstuderad skola utan mest frikörning även om jag själv som inte ska köra kommer kunna kolla in er och hjälpa till med det jag kan vad det gäller körningen

Kostnad 800:- Max (överskott går tillbaka till er i form av öl å grillat mm

Ingår i pris: banan från lördag morgon till söndag kväll.
Boende blir tyvärr inte som det brukar i skolan och ingår inte.. dock kan det gå att få plats ute på banan i dom husen som finns där.. har själv en husvagn som rymmer 4 st som jag kan ta med och kan lånas till kostnad för vad färjan tar extra för den..
Har kollat med vikingline och det finns ganska gott om plats fre kl 15 och 20 dit - hem kl 20 sön med bil som inte är husbil, då blir det kl 8 mån hem.
Får svar i morgon om vi kan få lite idrottsgrupprabatt...
Anmäl er till mej på 070-39 39 585
Eller här..
Betalning på plats går bra..
(behöver ni däck så kommer jag ha med en hel del till nästan gratispris

Häls Tommy..
Last edited: