Träningskväll i Umeå med Ejdehage

TjReal skrev:
hehe, kanske ska ta o göra det.. Har farsans gamla tävlingsställ från sent 70-tal.. Grymt snyggt är det :tummenupp Gult o svart, står MOVAC stort över axelpartiet, S.JONSSON på benen :fyllisar
Det är ingen modetävling det här! För den skulle du ju lätt ta hem :tummenupp

Så nu, ta med stället å prova lite moppar. Min står till förfogande också.

TjReal skrev:
hehe, kanske ska ta o göra det.. Har farsans gamla tävlingsställ från sent 70-tal.. Grymt snyggt är det :tummenupp Gult o svart, står MOVAC stort över axelpartiet, S.JONSSON på benen :fyllisar

Ses på banan då!
Se till att du ruskar om mig, rödhårig och ful, med en 540 med nr 69!
Sen ä de ba å åk!

Tänkte om jag kanske skulle ta med mig DV kameran o dokumentera lite, o sen slänga upp filmen nånstans..

hehe....gör det..skoj att se hur fan man ser ut när man åker :P

Fyfan...helt slut efter denna kvällens bravader...nåväl man är ju hel och hojen likaså....godnatt!!

Hoppas ni tog er säkert upp mot skell också :fyllisar

Jag tycker det var kul att så många vågade komma å va med ikväll! Jag däremot vågade inte riktigt stå på, förstår inte vad som hänt... Jäkla justering av chassi så det blir bättre, sånt ska man hålla sig ifrån ;D :mad:

Kul att rejser hittade ut till banan också!

Förövrigt tror jag att jag var den enda som inte vurpade men ändå drog på sig en skada. Min stortå är jätteond, nageln e paj och jag har ett skumt "sår" på framsidan, tror den har spruckit upp :/

Jag tycker det var skitkul! Stort tack till både Håkan och Johan E! Kul att han tar sig tid även med oss som förmodligen aldrig kommer att bli några förare på SM-nivå. Dessutom verkar han ju vara en genuint trevlig människa.

Hoppas också att många blir sugna på att köra lite mer på bana efter gårdagen. Det vore kul om några fler tar sig ut dit när det är träningar. På ride.se finns det information om när det är träningar och vem som är träningsansvarig så håll utkik där om ni är sugna på att köra mer!

//Eric

Det var ju kul som fan, det var ju som lite roligare att köra när man var fler än 3 på banan. Hoppas det kommer mer folk efter "semestern".

DR-Zätare skrev:
Jag tycker det var skitkul! Stort tack till både Håkan och Johan E! Kul att han tar sig tid även med oss som förmodligen aldrig kommer att bli några förare på SM-nivå. Dessutom verkar han ju vara en genuint trevlig människa.
//Eric

Kan bara hålla med. Ruggigt bra träning Johan E tog verkligen sin uppgift seriöst, vilket engagemang ! Tack Johan E och Håkan som lyckades få dit honom.
Jag tappade bakdrevet men som tur var tog catapult serviceteamet snabbt fram verktygen.
Lycka till Johan E på lördag

OlleR skrev:
Vem var det som fotograferade? Får vi tillgång till de bilderna? Vore sweet!

Jag har ett gäng bilder...dock så är man väl själv med på lite väl många då en kompis tog bilderna...men det är väl en 130 bilder iaf...
ska höra så att det är ok bara...sen kan vi väl lösa det på ngt sätt...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman