Träningshelg malmby?

Villig att betala?

• Antal röstningar
    0

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Tänkte kolla intresse och hur mycket man är beredd att betala för en träningshelg på Malmby i strängnäs. Då banan inte direkt är gratis att hyra...

Så lite som möjligt såklart, men en femhundring är maxtaket.. Som tidigare talare ska det vara en hel-helg.

Nä, jag kommer gärna om det bara skulle vara en dag också, ville mest bara förtydliga att det stod helg i frågan och någon hade röstat 200 kr, att man skulle få köra en hel helg för 200 kr kan väl ingen inbilla sig..? :)

Förresten, ligger det bra i tiden skulle man kunna kosta på sig mer, går inte ändra sin röstning men jag är beredd att betala mer än de 500 kr jag kryssade för, förjävla rolig bana. :tummenupp

Tänkte kolla intresse och hur mycket man är beredd att betala för en träningshelg på Malmby i strängnäs. Då banan inte direkt är gratis att hyra...

Runt en femhundring är väl rimligt för en helg. Det går mycket däck på den banan om jag minns rätt, så banhyran är inte den stora kostnaden om man kör en hel helg.

Vem är det som hyr ut den? För den är väl inte direkt fullbokad. Är det stora omkostnader det innebär att ha verksamhet där en helg? Fyratusen exempelvis måste väl vara bättre att få in än inga pengar alls. Så priset borde vara förhandlingsbart.

Kul att du fiskar lite. Fler sådana som du behövs. :tummenupp

Ja satt 600 om det handlar om en helg, Den banan är överjävligt rolig!
Hoppas det blir nåt!

Vad kostar det att hyra btw?

Jag skulle föredra att bara köra en dag istället för en hel helg. 300 kr för en dag tycker jag vore rimligt.

/ Andreas

Jag betalar det det kostar att åka oavsett om det är en dag eller två...... Fixar ni så det går att åka är jag övertgad om att det blir fult med folk så ni förhoppningsvis får nån krona över med..... kul med folk som gör nått för sporten...Ni behövs.... Johan

Jag ser helst att det är en hel helg, då man har ganska så långt att åka. Men jag kommer oavsett. Kostnaden? Tja, ju billigare desto bättre förstås, men banor är ju aldrig billiga att hyra, så allt mellan 500-1000 är ok. Men helst det lägre då :tungan ...

Ja planen är alltså en hel helg (lördag-söndag). De låter bra de här. För de kommer bli en 500kr de hamnar på.

Dom som man hyr flygfältet av heter Malmby fairground Hemsida

Helt klart värt 5-600 kr för en helg om banan e schysst! :tummenupp för er som tar tag i saker och ting!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT