Lurch skrev:Grattis till att du lyckats så bra med träning och vikt och sånt! Jag har också förstått att kosten är viktig. Karaktär! Ska kolla in paulun.com!
Jag tror att det är bra att hålla koll på vad jag gör för att se om jag gör rätt. Vikterna är inte så intressant just i träningsögonblicket för mig utan kanske en månad tillbaka. Orkar jag lika mycket nu som då? Men ännu mer intressant för mig är uthållighet, vikt och kroppsmått. Detta eftersom jag har som mål att springa Sthlm Marathon. Frågor som jag vill kunna få svar på genom att föra dagbok är utveckling i tex kilometertid och viktminskning.
Verkar ju riktigt bra förutom att det inte är gratis! Får kolla lite mer på detta. Spanx!
Kör hårt, hoppas du uppnår ditt mål, vikket är lätt bara man har viljan, det är viljan som avgör allt här i livet! men ja tror du fixar det lätt!!!

Okej, men vill du loosa vikt, kör nån form av deff efter att du byggt på dig massa muskler, först bygger du muskler, sen deffar du ner dig, et är mitt tips, om du vill kunna springa å så.... i åförsej, ska man springa långlopp ska man ju inte ha så mkt muskler, dom stjäl ju väldigt mkt syre å ork!

Men som sagt, jobba på... det är verkligen skitkul å hålla på förändra sin kropp!