så pass...
Sånt där skit höll vi på med i laget oxå, man ska föra dagbok bla bla bla...
Enligt min mening kanske det bara är SKIT, för du lurar psyket bara med det där skiten, det körde jga på förra gången, då kör vi det igen...
Det är bara mosa på lixom, sen variera från veckor när man höjjer setten vice versa sänker setten å höjjer vikter.... Man ska aldrig fokucera så mkt på antal "kilon" man lyfter, ser skit många på gymmet , som lastar på mkt, för det ser bra ut, å gör helt fel...
Så min mening, lägg på lagom, å mosa på!
Strönta helt i å föra anteckningar, ha ett riktigt bra schema du följer, vill du vara riktigt seriös, är det kosten du ska inrikta dig på föra dagbok istället, å räkna det du stoppar i dig...
Jag har alltid tränat mkt i mitt liv, men nästan aldrig brytt mig om vad jag stoppat i mig, på senaste tiden har ja börjat brytt mig om kosten istället, & POFF, efter 4 månader, så såg det ut som dag å natt...
Sen 10 månader har jag tappat 17 kilo, och då är jag ändå lika stark som jag var då, & då var ja på min topp, för eftersom jag har säsong på sommrarna, så bygger man upp sig på vintern, underhåller på sommaren, men det mesta tappar man... så bygger man upp sig igen på vintern för å orka med säsongen... & jag märkte dirket skillnad om man är seriös med kosten!
Men som ja sagt, alla vill väl olika, men tror det är bara onödigt å dåligt å föra anteckningar på hur mkt man lyfter....!
Nån som rekommenderade
www.paulun.com där kan man läsa skitmkt bra saker helt gratis...! lär mig just om GI-värden, å på den sidan finns tabeller på gi-värden om folk är intresserade...
en sida jag starkt rekommenderar!
Nu kanske det här vart lite långt, men jag har tråkigt å kan inte sova!