Träningsansvarig LMS, finns tider över

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Det finns lite tider nu i sommar, tänkte bara påminna om det, annars blir det ingen träning :( (jag ska också ta en till tid eftersom jag bommade förra gången)

4 Juli
11 Juli
25 Juli
5 September

Hoppas någon känner sig sugen! :banana

Bikerbitch skrev:
2245237 Det finns lite tider nu i sommar, tänkte bara påminna om det, annars blir det ingen träning :( (jag ska också ta en till tid eftersom jag bommade förra gången)

4 Juli
11 Juli
25 Juli
5 September

Jag kan kanske ta 4 juli. Måste ändå jobba den veckan. Det är bara ett problem. Jag har inte tillgång till bil i dagsläget. Ni får helt enkelt låta bli att få behov av skamkärran den kvällen.

Babar skrev:
2246371 Jag kan kanske ta 4 juli. Måste ändå jobba den veckan. Det är bara ett problem. Jag har inte tillgång till bil i dagsläget. Ni får helt enkelt låta bli att få behov av skamkärran den kvällen.
Det är inget problem, bara att låna en av deltagarnas bilar. Så gjorde vi många gånger i fjol.

Babar skrev:
2246371 Jag kan kanske ta 4 juli. Måste ändå jobba den veckan. Det är bara ett problem. Jag har inte tillgång till bil i dagsläget. Ni får helt enkelt låta bli att få behov av skamkärran den kvällen.

Kalas! Skamkärra löser sig som Neutral skriver.

Bikerbitch skrev:
2245237 Det finns lite tider nu i sommar, tänkte bara påminna om det, annars blir det ingen träning :( (jag ska också ta en till tid eftersom jag bommade förra gången)

4 Juli
11 Juli
25 Juli
5 September

Har nu bett dem sätta upp mig den 4 juli. Bil för skamkärran kvarstår lösa men det fixar sig säkert, som ni sa, på kvällen för träningen.

Babar skrev:
2248301 Har nu bett dem sätta upp mig den 4 juli. Bil för skamkärran kvarstår lösa men det fixar sig säkert, som ni sa, på kvällen för träningen.
Skicka mail till Håkan så skriver han in det på hemsidan.
Kommer du ut ikväll och tar en flagga och fotar lite?

Jag kanske kan ta 11 juli eftersom hojen är trasig, men vi har sonen då så jag ska kolla med regeringen först. Om inte annat kan jag nog ta 25 juli.

Klartecken från regeringen. Jag tar 11 juli. Vart skulle man maila nu igen? :)

Om någon känner sig manad att vara med mig den 11 juli så är det välkommet, stressigt att vara ensam. Har bara varit ansvarig 1 gång förut.

Bikerbitch skrev:
2268370 Klartecken från regeringen. Jag tar 11 juli. Vart skulle man maila nu igen? :)

Om någon känner sig manad att vara med mig den 11 juli så är det välkommet, stressigt att vara ensam. Har bara varit ansvarig 1 gång förut.

Webmaster Håkan på: roadracing@lms.se

Är jag i stan kan jag dyka upp en stund i början när det är mest jäktigt.. Men lovar inget i dagsläget..

Bikerbitch skrev:
2268370 Klartecken från regeringen. Jag tar 11 juli. Vart skulle man maila nu igen? :)

Du och J.Andersson kan ju slå er ihop.

Jag är säkert där båda gångerna om jag känner mej rätt, bara att fråga om det är nått, börjar få klämm på det här med starten nu. Tror inte det blir så stressigt på träningarna efter B-racet dock, bra "nybörjar träningar"

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back