Träningläger på Vallåsen 23/12

Svalan

Stor men snabb
Gick med
24 Dec 2007
Hoj
Cbr1000rr - 06
Träningläger på Vallåsen 27/12

Jag och Danne pratade om att vi skulle dra upp till Vallåsen nu på onsdag 27/12.

Tängte fråga om det är nån mer som vill hänga me antingen o bara fika o skratta:rolleyes:
Jag ska prova pröva stå på en snowboard:näsblod tror Danne oxå ska pröva

Kvällspasset kostar:
Skipass: 290:- kl:09-18
Bräda+skor 300:- kl:09-18
Skidor+stavar 200:- kl:09-18

Vi möts på YC KL:09:45 Avfärd 10:00

Last edited:
är det inte väldigt sent att sticka 1600? :va ni kommer inte vara där förrän vid 17.30 i detta vädret, och sedan ska ni parkera, fixa skidor och liftkort... lycka till :tummenupp

hade jättegärna velat men är sjuk :( och jag som är i sista minuten tänkte köpa mina julklappar imorron så det blir väla hela dagen för min del.

Flytta träningslägret kanske till ngn av mellandagarna ??:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Jag kan vara huvudtränare och lära er låglandsfolk att i alla fall ploga ner för pisten utan lårbensbrott:tummenupp

Last edited:
Jag kan vara huvudtränare och lära er låglandsfolk att i alla fall ploga ner för pisten utan lårbensbrott:tummenupp
Som Henke alltså, karriären är över, framtiden är bakom dig så nu bli du tränare. :D

(Ja, jag är på hugget idag, fick just reda på att jag bara får trasiga julklappar)

Som Henke alltså, karriären är över, framtiden är bakom dig så nu bli du tränare. :D

(Ja, jag är på hugget idag, fick just reda på att jag bara får trasiga julklappar)

Ja så är det kanske, men även det bara är omtanke om era stackars satar som tror att ni kan skida för ni kan knäppa pjäxorna utan hjälp :glömdet

Det ni skåningar är genetiskt/evolutionistiskt framtagna för är att vara drängar/pigor och rensa bedor.... Vill ni sen verka viktiga och tro att ni kan sådana saker som vi riktiga ursvenskar kan så varsågod:rolleyes: Men för guds skull kalla det inte skidåkning.....

Last edited:
så det blir väla hela dagen för min del.
s:

lycka till. för det första så finns knappt något kvar på väla, och för det andra så kommer du inte se det lilla som finns kvar för alla människor :tungan rekomenderar dig att ta dig till stan eller familia istället. Klart mycket bättre. och vad är du egentligen som handlar julklapparna dan innan? en man?! :arsele

Tiden för träningslägret är ändrad!! Eftersom många har att göra eller är sjuka idag, så blir det på söndag istället. Tidpunkt meddelas senare :)

Ha en underbar jul allihopa. Nu ska jag hem och bli lite bortskämd :D

Paula

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back