Träning vid racehouse!?

1. Mr A
2.
3. Robertzon om man är välkommen
4.-Rosen-
5.
6.

bör ha fått stiften vid det laget (har inte ringt farsan än)

Vilka skall köra?

1. Mr A
2. imaster
3. Robertzon
4. -Rosen-
5. Samota
6.

Självklart är du välkommen Robertzon :tummenupp

Last edited:
Vilka skall köra?

1. Mr A
2. imaster
3. Robertzon
4. -Rosen-
5. Samota
6. Tim

Måste hojen vara ren? Jag orkar inte tvätta den:). Känns som att den blir snabbare med lite lerstänk på.

Last edited:
snackade precis med farsan, fick beskedet att han testat att blåsa rent överallt och byta stift med effekten öhosthost som följd :gråta

Idag var vi många motarder, elitförare till nybörjare samt någon dansk också...

Jag blev ifrånkörd av mitt egna bakdäck, hmm det låter inte bra :D

[TIM] Hoppas att du får ordning på bromsen, jag pajade min idag iallafall och imaster även så... :D Det gick hårt på bromsarna idag

Ja, den här veckan var det i alla fall inte mitt fel... :mad: :näsblod

Kommer ev. upp lite bilder sen också.

Snart lägger jag av med supermoto, hinner knappt renovera skiten innan allt är trasigt återigen :mad:

Jobbigt att alltid landa på stenhård asfalt, nä enduro där kan man krascha och landa i härligt mjukt material, sant/lera/grus

Kollade på motarden, märker att framhjulet pekar ca 40 grader åt helvete. Nu orkar jag inte skruva nå mer... phuu

Idag var vi många motarder, elitförare till nybörjare samt någon dansk också...

Jag blev ifrånkörd av mitt egna bakdäck, hmm det låter inte bra :D

[TIM] Hoppas att du får ordning på bromsen, jag pajade min idag iallafall och imaster även så... :D Det gick hårt på bromsarna idag

Jo bromsarna fick jobba idag. Synd bara att dom tog fikapaus när dom verkligen behövdes:näsblod .
Men jag ska börja med att byta bromsvätska iaf. Hoppas att det räcker.
Hoppas kunna köra nästa helg!

Vad lyckades ni med?

Bilder

Tjosan på er
Jag la precis upp lite bilder ifrån körningen 4/2.

//Johan

Mr A:Hur har det gått med hojen?

Jag kommer köra ev. tidigast 18 februari. Motarden är i delar samt är jag lång ifrån färdigläkt...

Jävlar va sugen man blev nu då! Jävla snowboardolycka som ställer till det!:huvet

*/ ?>
Back