Träning utomlands??

Gick med
10 Sep 2003
Ort
Hörby
Hoj
CB1000RA
Nån som vet var det går träningar utomlands i början på 2004? Typ spanien eller kanske frankrike?

Vem annordnar sånt och vem skall man ta kontakt med?
Konstnad ungefär?
Brukar inte Veidec killarna träna i spanien nån gång i början på året?
Var isåfall?

Nån som har erfarenheter om det kanske. Bra resp. dåligt?
Bra respektive dålig bana?

/Bennybåge
 
Det kom några erbjudanden från Watz racing i brevlådan idag. Aktiviteterna är tyvärr under jul/nyår men det kanske är intressant ändå. Säg till om du inte får det så skickar jag en kopia. De ordnade med transport från Linköping, och banorna som gällde var Valencia och Cartagena.

/Joakim
 
Jo, det låg i brevlådan när jag kom hem, typiskt va...
Det lät inte helt fel, men nyår vill man ju inte vara borta.
Räcker med att man skall utomlands med jobbet, så det är
skönt att vara hemma ibland.

Räknade på det, och tycker det låter för dyrt.
En 30 000:- är inte svårt att bränna på den rundan...
så jag hoppar nog, men skall läsa länken ovanför från Torkel iallafall...

Vet att nån dansk klubb annordnar något ibland.. men jag vet inte
när, och hur det går till mm.. men man får väl se om de gör det nästa
år igen...
Annars får man väl ringa runt till lite Veidec killar o fråga..
 
Bennybåge skrev:
Jo, det låg i brevlådan när jag kom hem, typiskt va...
Det lät inte helt fel, men nyår vill man ju inte vara borta.
Räcker med att man skall utomlands med jobbet, så det är
skönt att vara hemma ibland....


Hej Erik

Ja, der bliver træningslejr på Val De Vienne 11-15 April 2004 (Søndag- Torsdag.)

Nermere info kommer.

Lis
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Erik Jorpes []
Sendt: 29. oktober 2003 23:01
Til: 'team80cc'
Emne: Val de vienne


Hej

Skall ni køra på val de vienne i 2004 också?

Det var superkul førra året! vilket datum? pris? samma upplægg med kluppløp varje dag???


Tacksam før svar.

/E
-----Original Message-----
From: team80cc [mailto:team80cc@get2net.dk]
Sent: 8. april 2003 01:14
To: Erik Jorpes
Subject: SV: Jyllandsring


Hej Erik.

Det er AMK der arrangerer.

Der er et link på deres hjemmeside hvor du kan tilmelde dig. Ellers ring til Lars Pedersen.

Aarhus Motor Klub / AMK http://www.amk-racing.dk/
RR v/ Lars Pedersen
Rønvangen 210
8382 Hinnerup
Tlf. 86 98 70 00
Klub E-mail: knud@amk-racing.dk
Hilsen Lis
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top