Träning utomlands?

Motard nissen

numer sidvagnsnörd
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Husaberg FE650s 02, YZ250 05, YZ125 81
Hej svejs alla efter mitt misslyckade första rejs så tänker jag gå ut hårdare än hårdast till nästa år, därför behöver jag mer träning.

Finns det någonstans att träna utomlands tex spanien med läger osv? Jag vet att minimoto snubbarna åker till benidorm och alla cross åkare hänger runt torreveija. Det måste ju finnas nånstans för oss motard åkare också?!

Motard nissen skrev:
2525887 Hej svejs alla efter mitt misslyckade första rejs så tänker jag gå ut hårdare än hårdast till nästa år, därför behöver jag mer träning.

Finns det någonstans att träna utomlands tex spanien med läger osv? Jag vet att minimoto snubbarna åker till benidorm och alla cross åkare hänger runt torreveija. Det måste ju finnas nånstans för oss motard åkare också?!

Tidigt i vår är det träningsläger i Spanien i 2 veckor..men du kommer defenitivt göra dig själv en tjänst om du köper en cross och börjar träna på den.

Jocke W skrev:
2526191 Tidigt i vår är det träningsläger i Spanien i 2 veckor..men du kommer defenitivt göra dig själv en tjänst om du köper en cross och börjar träna på den.

Oh finns det någon mer fakta om lägret någonstans? Cross tränar jag redan regelbundet på min YZ250 vi kan ta en fight på banan någon gång :näsblod

Har kört mx sedan jag var 11 och rätt så jäkla aktivt emellanåt så vill ha asfaltsträning så mycket det går.

Kommer nog snart upp info här om spanienlägret. Det finns även ett betydligt billigare läger i ungern med om man känner för det.:tuttar

Motard nissen skrev:
2527848 Oh finns det någon mer fakta om lägret någonstans? Cross tränar jag redan regelbundet på min YZ250 vi kan ta en fight på banan någon gång :näsblod

Självklart! :yoparty

Duke Gollum skrev:
2527916 Kommer nog snart upp info här om spanienlägret. Det finns även ett betydligt billigare läger i ungern med om man känner för det.:tuttar

Är det på motard eller RR bana? Info om detta läger?

Last edited:
Ring och prata med Ola, det är han som arrangerar Spanienlägret.

Last edited:
Motard nissen skrev:
2528250 Är det på motard eller RR bana? Info om detta läger?
Grymt kul bana, riktig motard bana dock med whoppisar och hopp liknade cross... alltsåp inga whoppisar som är som gupp utan riktiga.

Förra året var det 650euro för lägret plus boende och mat!!! billigare blir det fan inte.... jävligt lyckat enligt min mening. Sen den stora fördelen är la att det är 150mil ner dit (för mig) och 300 till spanien. Jävligt segt att bila...

Ingen som vet om det blir något nästa år??? vil man ju inte missa.

Motard nissen skrev:
2525887 Hej svejs alla efter mitt misslyckade första rejs så tänker jag gå ut hårdare än hårdast till nästa år, därför behöver jag mer träning.

Det blir supermoto-läger i Spanien 2007.03.12.-23. , det blir femte året i rad .

Vi tränar på 3 banor , kanske även på en 4:e för de nya förarna .

Tränare blir Ola Eifrém, Johan Ejdehage och Martin Lind .

Nio dagar på bra banor . Boende i en kurort med varma pooler .

Lägerkostnad ca 700 Euro , boende i stuga eller lägenhet tillkommer .

En bra vistelse för hela familjen .

Intresserad ?? skicka en intresseanmälan till supermoto-spanien@hotmail.com

*/ ?>
Back