Träning Racehouse Malmö, Söndag 26/3! 15-20

chukabowa skrev:
hehe.. får se imorron om lånebilen går igenom besiktningen =)

Måste tvätta motarden efter dagens körning, så jag hyr ett släp på statoil.

Skönt att vi inte blir så många som kör denna gång. Vi får garanterat köra fast vi inte är 8 st i värsta fall får vi betala dubbelt dvs 300 pix men det kan det vara värt, vi får mer körning.....

Ses på söndag...

Malmö-motard skrev:
Ser fet potential i dig... du lär kunna prestera feta hojfilmer i sommar! :tummenupp

Synd att du bara filmade i början när man rullade runt på tomgång... mot slutet av dagen gick det ju riktigt bra :)

Saknade öronskydd, och min driver aka farsan ville hem. Man har ju ingen egen bil elr nåt sånt lyxigt längre :)

Dina däck blev aldrig riktigt varma under den tiden jag var där, men vi får ta och filma en annan gång. Tack för kritiken

Last edited:
Va skönt o se att ni inte drar bredsladd i kurvorna och kör som gudar, då kanske jag har en liten chans också :tungan , om jag tar mig dit nåndag..

Jag tycker inte dem gasreser så mycket? eller är det ni som inte drar full rulle .. :confused: När jag kör i 1, 2, 3 så är det nästan omöjligt att inte "hoppa" fram på bakhjulet.. fast det kanske man vänjer bort..?

Edit: men fett som fan ser det ut o vara iaf.! :tummenupp

mp_87 skrev:
Va skönt o se att ni inte drar bredsladd i kurvorna och kör som gudar, då kanske jag har en liten chans också :tungan , om jag tar mig dit nåndag..

Jag tycker inte dem gasreser så mycket? eller är det ni som inte drar full rulle .. :confused: När jag kör i 1, 2, 3 så är det nästan omöjligt att inte "hoppa" fram på bakhjulet.. fast det kanske man vänjer bort..?

Edit: men fett som fan ser det ut o vara iaf.! :tummenupp

Som Malmö-motard nämde tidigare, så var det våra första först varv på banan

Malmö??

Vart åker man motard i malmö?? finns det klubb eller liknande?? några som busar o leker lita kanske?

jspp.....håller på o letar för fullt.....är ju gammal sporthojsåkare så man behöver all träning som finns>!!! låter bra att det alltid finns busar! ;-)!!

*/ ?>
Back