Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Shhhhh det är ju hemligtNeutral skrev:2344600Tränade G:sson med "Kawa" 250:n?
Nej då, han tyckte jag skulle lägga ut en bild på den så då gör jag det nu, från förra heldagsträningen härom veckan, jag besökte Knudan för första gången på väg hem från Nordschleife.GSXR1100R skrev:2344606Shhhhh det är ju hemligt![]()
Talpai skrev:2344710Håller på att fixa med bågen inför lördag......
Min test kommer på fredag..................
Jävligt het.Neutral skrev:2344674Nej då, han tyckte jag skulle lägga ut en bild på den så då gör jag det nu, från förra heldagsträningen härom veckan, jag besökte Knudan för första gången på väg hem från Nordschleife.
Såg förresten hojen igen i söndags på Gelleråsen då Anders bytt motor på den.
Neutral skrev:2344600Tränade G:sson med "Kawa" 250:n?
Hade det gått långsammare hade det nästan varit skändligt med tanke på Kawasakitrimmet.Axxexs skrev:2344868När man är snabb så tränar man inte. Då testar man.
Vi var på Knutstorp på måndagen och testade ut lite grejjer åt honnom. Bl.a den nya motorn och andra delar/inställningar som han vill ha. Finns massa grejjer till att prova ut så än är det inte perfekt. Gick på 1.02-tider iaf.
Ja, gröna hojar är ju snabbare.Gustav O skrev:2344874Hade det gått långsammare hade det nästan varit skändligt med tanke på Kawasakitrimmet.![]()
Ja det är otroligt klantigt att missa dom få tillfällen som ges, hur svårt kan det vara att plita TR in i sin kalender, träningstiderna har legat på HMS sida sedan i våras.Bingo skrev:2344697Suck, hur faaan kunde jag missa det.
Jkay fotade och bilderna kommer snartKris955 skrev:2344773Suck, min ERF andreførare vurpade i utgången av hårnålen. Nya motorn hade för många hästar tyckte han. (149hk på pappret, säkert mindre i livet.) Cyklen går att fixa men han skadade foten. Så nu är jag ensam til ERF på lørdag. Före det här var vi en förare kort. Nu letar jag efter två reservförare. Får se hur det går. Hoppas vi kan starta på lørdag.
Det stod någon i hårnålen och fotade ibland. Vem var det, och kan vi få tag på bilder? Inte vurpan specielt, bara vanliga åk-bilder.
Kris955
Det står tydligt på hemsidan att amatörerna inte kunde köra denna TR.KarlBertil skrev:2345130Jag och min polare var där men vi fick ej köra, vi har ju bara amatörlicens.
Där var ju inte plats till oss!
Varför inte?GSXR1100R skrev:2345141Det står tydligt på hemsidan att amatörerna inte kunde köra denna TR.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |