Lithium skrev:
nix, absolut inte ns! adressen används inte för övrigt, men att jag är smånationalist kan jag inte neka till!
Det där ordet smånationalist är i mångas ögon bara synonym för nybörjarnazze för de flesta osäkra 17-åringarna.
Svensk historia och svensk kultur är faktiskt väldigt intressant. Man får ju inte ens i skolan lära sig om våra indianer vi har än idag tex. så en studie på egen hand är ju bara kul.
Frågan är ju om du verkligen är intresserad av det eller bara vill bevara sverige svenskt.
Jag hävde ur mig många rasistiska uttryck när de asen hade fingrat på min hoj, inte här dock...... då kommer det bara statistik och invandringspolitik
750RR
till nånting som INTE har med detta att göra men jag kan ju inte låta bli:
Igår komm det en kille som ungarna på gatan kallade för "alban" och han gick runt glassbilen och undrade lite. Jag svarade ju så gott jag kunde. En fråga han ställde var: "Asså... men hur får man.... du vet asså sånt ljud..... och så typ.... ja, du vet hur man får det att bli SÅ asså..."
Hur svarar man på det???
Nån som uppfattade frågan?
Sen kom det en som hette Micke(svensk) ur moppegänget som undrade lite på ett annat stopp, han sa: "Hmmm, har du asså... asså mummelhardusåntduköreftermummel så du kör alla gator?
VA?
Ungdomar är ju nästintill helt obildade idag. De gör ju endast bort sig när de öppnar munnen.
Men tjejer, det har de med sina DT50 -90. Inte den typen ajg söker dock så dem kan de gott behålla....