Träning i Hedemora 2a juli

lazon

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2011
Hoj
1943 Albin M42 TT
Hej alla. Lördag 2 Juli finns det möjlighet att träna på Gokartbanan i Hedemora. Det kommer att köras en uppvisning med gamla TT maskiner som skall varvas med träning/uppvisning av Supermoto samt en del andra mysko maskiner. Vi körde samma förra året med ca 10 supermoto. Vi har banan mellan kl 10.00 till 17.00 ev längre.

Hör av er till Tomas Larsson 070-5608067 isracing@telia.com så snabbt ni kan.

/Tomas

Googlade lite och banan ser cool ut. :) Kör ni nåt där resten av året? Ni borde arrangera en tävling! :tummenupp

Om det blir mer åka där beror på Er den 2a juli intresset från er åkare, så se till att samla ihop ett gäng och visa uppEr den 2a juli

QUOTE=marcus56;5248750]Googlade lite och banan ser cool ut. :) Kör ni nåt där resten av året? Ni borde arrangera en tävling! :tummenupp[/QUOTE]

Dalarna verkar vara ett grymt ställe, ingen annanstans är gokartbanorna så välvilliga mot 2-hjulingar. :)

Vad är det för typ av uppvisning? Köra så snabbt som möjligt eller köra på så få hjul som möjligt?

Träning/uppvisning Hedemora

Fattar inte frågan.(Vad är det för typ av uppvisning? Köra så snabbt som möjligt eller köra på så få hjul som möjligt?) Alltså TT uppvisning med gamla TT MC. Vi fyller på med Supermoto träning på gokartbanan och jag antar att Du har 2 hjul och det har alltid gått snabbast med bägge hjulen på banan, lite snygg bakhjulsåkning är ju alltid kul.
/:confused:Tomas

Jag uttryckte mig lite dåligt. Om du är ute efter supermotouppvisning vilket du ju skriver i början på tråden så undrade jag vad för typ av uppvisning du var ute efter. Vill du bara ha några som kör fort och brett kanske jag kan vara behjälplig. Är du däremot ute efter några som kan köra omkring på framhjulet eller bakhjulet fram och tillbaka så är det inget för mig då jag är dålig på sådant. Och båda typer samtidigt är inte heller bra. Det är farligt att någon ligger och pressar varvtider samtidigt som den framför får för sig att åka lite på framhjulet. Sånt vill man veta innan man ger sig ut.

Se det mer som träning än uppvisning i den bemärkelsen.

Jag kommer iaf :tummenupp Hoppas på god uppslutning från övriga

Jag hoppas få möjlighet att vara med i Hedemora .

Jag har plats för ytterligare 3 motorcyklar om jag tar min kärra . Hör av er om samåkning .

Jag va med förra året och det va riktigt kul. Alla som tvekar, åk dit och gasa runt lite, mycket trevligt nyfiket folk i depån. Passa på att promota sporten nu!

Jag och Fagré's åker till Norska Torsdag kväll, annars hade jag gärna varit med!

Är i Skaaaune i helgen annars hade det varit en given aktivitet då träningstillfällen inte växer på träd just nu (om man inte tar sig till Örebro förstås).
Hoppas alla andra som har möjlighet kommer, har hört att det var väldigt uppskattat av publiken förra året.

Jag är sugen på att åka upp! Är det någon som kan husera mig i sitt depåtält då det ser ut att bli regn? :(

Kommer åka från Uppsala med kärra och det finns plats för en till om någon annan vill haka på.

Jag är sugen på att åka upp! Är det någon som kan husera mig i sitt depåtält då det ser ut att bli regn? :(

Kommer åka från Uppsala med kärra och det finns plats för en till om någon annan vill haka på.

Om du hjälper mig upp med mitt så har jag gott om plats :tummenupp

Vädret ser ut att bli bra! Funderar på att åka upp, är det nån som har däckpress med sig?

Tack till Hedemora för en riktigt bra dag! Bra väder, trevliga människor, rolig bana och mycket körning, jag kommer gärna tillbaka fler gånger! :tummenupp

Tack till Hedemora för en riktigt bra dag! Bra väder, trevliga människor, rolig bana och mycket körning, jag kommer gärna tillbaka fler gånger! :tummenupp

Instämmer helt med Marcus .

Flera av banans kurvor var mycket bra för att träna på sladd in i kurvorna och samtidigt få en bra utgång . Jag skall tillbaka till Hedemora-banan nästa år för att försöka lära mig att sladda nästan liggande in i några kurvor på samma sätt som Ken Svanberg gjorde igår .
Jag vet att det är svårt men det kommer förhoppningsvis att gå efter några vurpor .

Back